ترافیک سنگین سرقت در جاده‌های خلوت

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: دزد‌ها به تابلو‌های راهنمایی و رانندگی هم رحم نکردند.

محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: به دنبال سرقت گاردریل‌های اخیر، این بار سارقان به سراغ علائم راهنمایی و رانندگی در جاده‌ها رفته و به تابلو‌های هشدار دهنده هم رحم نکردند.

خادمی افزود: طی هفته اخیر ۴۰۰ تابلوی راهنمایی و رانندگی در محور‌های مواصلاتی شهرستان‌های (مهاباد سردشت و بوکان) توسط سارقان ربوده شد.

او با بیان اینکه این معضل ایجاد اختلال‌هایی در تردد رانندگان وسایط نقلیه را به دنبال دارد، اضافه کرد: ارزش این میزان سرقت تابلو‌های راهنمایی و رانندگی ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد بیان کرد: به رغم اینکه تاکنون چندین سارق تابلو شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند، اما باز هم شاهد وقوع این اتفاق در این شهرستان هستیم.

این مقام مسئول در مهاباد اذعان کرد: نصب علائم و تابلو‌های هشدار دهنده در مسیر‌های ارتباطی یکی از وظایف این اداره است که هر روز تعداد قابل توجهی از این علائم همچون نرده پل، پایه مسیر نما، تابلو‌های اخطاری، چراغ‌های چشمک زن و صفحه گاردریل به سرقت می‌رود.

خادمی خاطرنشان کرد: با همکاری نیروی انتظامی و گشت زنی‌های شبانه ۳ سارق در این زمینه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وجود علائم و تابلو‌های راهنمایی و رانندگی نقش بسزایی در کاهش حوادث جاده‌ای و تلفات ناشی از آن دارد و نبود این علائم و دزدیده شدن آن‌ها به ویژه در شب تهدیدی جدی برای جان رانندگان و سرنشینان خودرو‌ها محسوب می‌شود.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.