طرح ملی تاسیس مدرسه تربیتی شهید سلیمانی

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان از تاسیس طرح ملی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین سیدامین الله دادگر مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان در همایش مجازی سراسری مکتب تربیتی شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به اینکه وظیفه داریم که یاد، منش، مکتب و باور‌های سردار سلیمانی را مرور کنیم و از آن بیاموزیم، اظهار کرد: آنچه برای ما در نظام تعلیم و تربیت اهمیت دارد، ترویج مکتب تربیتی سردارشهیدحاج قاسم سلیمانی است.

او به موضوع اجرای گام دوم انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: با تاسیس از مکتب سردارسلیمانی باید در این باره یک نسخه نویسی جدید انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین دادگر ادامه داد: اگر در مسیر سردار سلیمانی مومنانه برنامه ریزی کنیم بی شک به توفیقاتی دست خواهیم یافت.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: در دانشگاه‌ها باید مکتب سردار سلیمانی از حیث علمی تببین و تشریح شود، چراکه بیانات عالمانه سردار سلیمانی به ساعت‌ها تفکر و تالیف نیاز دارد بر این اساس یکی از طرح‌های ملی ما تاسیس مدرسه تربیتی «شهید سلیمانی» است که با حضور افراد نخبه و برجسته اداره می‌شود و به مکتب و منش سردار سلیمانی توجه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.