اعلام برنامه‌های سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، با اشاره به اعلام برنامه‌های سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی گفت : در مکتب حاج قاسم سلیمانی باید درس زندگی و ماندگاری انقلاب را به خوبی و شایستگی آموخت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، در توضیح برنامه‌های تدارک دیده برای دهه بصیرت و اولین سالگرد حاج قاسم سلیمانی، گفت : برنامه دهه بصیرت دیروز با برگزاری یوم‌الله نهم دی‌ماه و تجدید میثاق مجدد با آرمان‌های امام و ولایت با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

او گفت : روز پنجشنبه، ۱۱ دی‌ماه غباررویی و گل‌افشانی مزار شهدای مدافع حرم، همرزمان حاج قاسم و شهدای انقلاب اسلامی با حضور مسئولان و مردم برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: روز شنبه، ۱۳ دی ماه یک برنامه ویژه بصیرتی بسیار ارزشمند با حضور اقشار خاصی از مردم با سخنرانی سردار مسگریان از همرزمان و دوستان شهید حاج قاسم سلیمانی در سپاه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حسینه ثارالله (ع) برگزار می‌شود.

او افزود: بعدازظهر روز شنبه، ساعت ۱۵ با حضور مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور کرمانشاه با برگزاری مراسمی بر مزار شهدای شهر یاد و خاطر این حماسه‌آفرین محور مقاومت را گرامی خواهیم داشت.

سروری گفت: ویژه برنامه‌های دیگری در قالب برنامه‌های ارزشمند در هیئات و اتحادیه‌های اصناف پیش‌بینی شده که با حضور مردم برگزار می‌شود و برنامه‌های ویژه‌ای در قالب نمایشگاه‌ها، دلنوشته، شعر، موسیقی و... طراحی شده است.

او گفت: در مکتب حاج قاسم سلیمانی باید درس زندگی و ماندگاری انقلاب را به خوبی و شایستگی آموخت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار