مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: طرح شهید سلیمانی با هدف کمک به محرومین جامعه اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت‌الاسلام واحدی مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: طرح شهید سلیمانی با هدف شناسایی افراد آسیب‌دیده از کرونا، محرومین جامعه و کسانی که تحت پوشش هیچ ارگانی نیستند اجرا شده و همچنان ادامه دارد.

حجت‌الاسلام واحدی افزود: اداره اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از بدو شروع این طرح با همکاری افق بقاع متبرکه، گروه‌های جهادی و از محل موقوفات منطبق کمک‌های مومنانه به گروه‌های هدف را انجام داد.

او اضافه کرد: در این راستا ۵ هزار بسته معیشتی، ۷۶ هزار و ۹۰۰ بسته غذای گرم، ۲۹۷ هزار عدد ماسک، ۱۸۶ هزار جفت دستکش و ۶۳ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده تهیه و در اختیار جامعه هدف قرار داده شده است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه یادآور شد: ارزش این موارد ۹۲ میلیارد ریال بوده که به یاد سردار دل‌ها شهید سلیمانی تاکنون انجام شده و همچنان تا پایان کرونا ادامه خواهد داشت.

به گفته سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در قالب طرح کمک مومنانه بیش از ۲۰۱ هزار بسته معیشتی که ارزش بسته‌ها میانگین ۴۰۰ هزار تومان بوده توزیع شده است.

او افزود: همچنین در قالب کمک‌های مومنانه طرح شهید سلیمانی توزیع گوشت قربانی، بسته‌های درمانی، آموزشی، بهداشتی و جهیزیه برای زوج‌های جوان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.