باحضور وزیر جهاد کشاورزی:

افتتاح کارخانه دام و طیور شرکت تعاونی پارس بجنورد

کاظم خاوازی در سفر دو روزه، چندین طرح حوزه کشاورزی در شهرستان‌های بجنورد، اسفراین، شیروان، فاروج و جاجرم افتتاح یا کلنگ زنی می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  وزیر جهاد کشاورزی در بدو ورود به فرودگاه بجنورد مورد استقبال استاندار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و مسوولان استان خراسان شمالی قرار گرفت.

خاوازی، در ابتدای برنامه سفر خود به بجنورد کارخانه دام و طیور و آبزیان شرکت تعاونی پارس بجنورد را افتتاح کرد.


بیشتر بخوانید 


دیدار با نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی و شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی، دیگر برنامه‌های امشب وزیر جهاد کشاورزی در بجنورد است.

قرار است امشب هفت طرح تولیدی و کشاورزی افتتاح و عملیات اجرایی ۲ طرح دیگر فردا با حضور کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در استان آغاز می‌شود.

به گفته یوسفی رئیس جهاد کشاورزی خراسان شمالی، برای این پروژه‌ها هزار و ۲۸ میلیارد ریال شامل اعتبارات دولتی به میزان ۱۹ میلیارد ریال و تسهیلات هزار و ۹ میلیارد ریال هزینه شده است که با اجرای این طرح‌ها برای ۴۹۳ نفر شغل ایجاد می‌شود و در مجموع ۲ هزار و ۶۶۰ خانوار استان از مزایای این طرح‌ها بهره مند می‌شوند.

طرح‌های بهره برداری با حضور وزیر جهاد کشاورزی در خراسان شمالی شامل ۲ واحد گلخانه شهرک گلخانه‌ای امام رضا (ع) در مانه و سملقان، کارخانه خوراک آماده دام و طیور و آبزیان شرکت تعاونی پارس در بجنورد، ایجاد شبکه فرعی آبیاری پایاب سد چری، مرحله دوم آبیاری نوین ۳۰۳ هکتار کشت و صنعت آستان قدس در اسفراین، واحد‌های تولید زنجیره گوشت مرغ در شیروان و طرح پرورش گاوشیری ۱۰۰ راسی در فاروج است.

تعداد طرح‌های کلنگ زنی هم ۲ مورد است که برای ساخت این طرح‌ها هزار و ۲۵۶ میلیارد ریال هزینه می‌شود و با بهره برداری از آن‌ها برای ۲۶۷ نفر نیز شغل ایجاد خواهد شد.

همچنین سایت و ساختمان اداری سازمان جهاد کشاورزی در بجنورد و پروژه پرورش مرغ مادر گوشتی ۹۰ هزار قطعه‌ای و کارخانه جوجه کشی به ظرفیت ۱۴ میلیون قطعه با حضور وزیر در مانه و سملقان کلنگ زنی می‌شود.

انتهای پیام/ه 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.