قلعه نویی: می‌توانستیم نیمه دوم استقلال را شکست دهیم

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان درباره دیدار این تیم مقابل استقلال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان بعد از شکست مقابل تیم فوتبال استقلال در چارچوب رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر گفت: به فوتبال ایران، استقلال و تیم خوب گل‌گهر به خاطر این بازی زیبا تبریک می‌گویم. خودم از بازی لذت بردم، اما تاسف می‌خورم که به دلیل اشتباهات بچه‌گانه نتوانستیم حق خود را بگیریم. واقعا امروز لیاقت باخت را نداشتیم.

او ادامه داد: در نیمه دوم می‌توانستیم ۳ گل به ثمر برسانیم و استقلال را شکست دهیم. پنالتی‌های بچه‌گانه‌ای به تیم حریف می‌دهیم، اما به نظرم در مورد پنالتی اول که به ضرر تیم ما اعلام شد کارشناسان داوری باید نظر بدهند. از کمیته داوران تشکر می‌کنم که از داوران پشت‌دروازه استفاده می‌کند. در نیمه اول به دلیل اشتباهات بچه‌گانه خودمان تمرکز تیم به هم ریخت. در نیمه دوم با تغییرات انجام شده حداقل می‌توانستیم بازی را مساوی کنیم. در نیمه دوم فقط یک فرصت به حریف دادیم که آن هم روی اشتباه خودمان بود.

سرمربی تیم گل‌گهر گفت: به تیم استقلال تبریک می‌گویم، اما باید از بازیکنان خودمان هم تشکر کنم، زیرا بازی زیبایی در نیمه دوم انجام دادند و به غیر از تک به تک‌هایی که رشید مظاهری از ما گرفت موقعیت‌های دیگری هم داشتیم. مظاهری در دقایق آخر توپ فوق‌العاده‌ای را مهار کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار