جدال قشقایی پرحاشیه با صدرنشین لیگ برتر فوتبال بانوان

دختران فوتبالیست قشقایی در دیداری معوقه با شهرداری سیرجان دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در دیداری معوقه از هفته نخست لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور، جمعه ۱۲ دی ماه تیم قشقایی شیراز در ورزشگاه حافظیه مقابل میهمانش شهرداری سیرجان صف آرایی می‌کند.

تیم قشقایی که با خرید امتیاز تیم زاگرس شیراز، از هفته دوم جواز حضور در لیگ برتر فوتبال بانوان را کسب کرد موفق نشد دیدار هفته نخست را مقابل شهرداری سیرجان برگزار کند و با نظر فدراسیون فوتبال این بازی به پایان مسابقات دور رفت موکول شد و نماینده فارس حالا باید مسابقه خود را با شهرداری سیرجان برگزار کند.

در پایان دور رفت تیم شهرداری سیرجان با یک بازی کمتر، ۴ برد و ۱۲ امتیاز در صدر جدول گروه دوم این رقابت‌ها قرار دارد و قشقایی شیراز با ۳ شکست، بدون برد و امتیاز، انتهای جدول ۶ تیمی گروه دوم را به خود اختصاص داده است.

حضور نماینده فارس در این مسابقه با شرایطی رقم می‌خورد که قشقایی شیراز بدلیل مشکلات مالی در بازی هفته پنجم مقابل پالایش گاز ایلام حاضر نشد و حتی صحبت از انصراف این تیم از لیگ برتر فوتبال بانوان هم شنیده شد.

شهرداری سیرجان هم که یکی از مدعیان این فصل مسابقات بشمار می‌رود در هفته پایانی دور رفت با ۳ گل، سارگل بوشهر را شکست داد.

در جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور، افسانه چترنور از شهرداری سیرجان با ۶ گل زده پس از زهرا قنبری ۹ گله از وچان کردستان در مکان دوم قرار دارد و شبنم بهشت دیگر بازیکن شهرداری سیرجان با ۴ گل، رده چهارم را در اختیار گرفته است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار