ارائه طرح‌های تشویقی به مشترکین کم مصرف برق

مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری گفت: مشترکین کم مصرف در استان از طرح‌های تشویقی این شرکت بهره مند می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اولین نشست مدیران ارشد صنعت برق و گاز چهارمحال و بختیاری با هدف تعیین و بررسی راهکار‌های جلب مشارکت عمومی در زمینه کاهش مصرف انرژی (برق و گاز) و به تناوب آن، کمک به تامین سوخت نیروگاه‌های کشور، برگزار شد.

مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری، تعدیل روشنایی معابر در میادین و پارک ها، اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف از طریق اطلاع رسانی‌های موثر وبهره وری از ظرفیت رسانه‌های جمعی و ارائه طرح‌های تشویقی و جلب مشارکت مشترکین برق را از جمله اقدامات این شرکت در زمینه مدیریت مصرف و کمک به تامین سوخت نیروگاه‌ها عنوان کرد.


بیشتر بخوانید


سیامک حیدری مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری هم ضمن تاکید بر ضرورت نهادینه شدن مدیریت مصرف انرژی در سطح کشور از ارائه پاداش‌های این شرکت به مشترکین صرفه جو در مصرف گاز خبر داد و افزود: باتوجه به اینکه تولید انرژی در کشور ما بسیار هزینه بر است همه مردم باید با یک نگاه ملی نسبت به مدیریت مصرف انرژی حساسیت لازم را داشته باشند.

با توجه به اینکه سوخت اکثر نیروگاه‌های تولید برق، سوخت گازی است و با افزایش مصرف گاز در فصل سرما، سهمیه گاز نیروگاه‌ها کاهش پیدا می‌کند و باعث ناپایداری برق سراسری می‌شود، لازم است هم استانی‌ها با مصرف صحیح، صنعت گاز و برق کشور را در تامین این دو انرژی، یاری کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.