مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد:

شهید سلیمانی، خادمی صادق و بی‌ادعا بود

حجت‌الاسلام نجیمی گفت: سردار سلیمانی هرگز ادعایی نداشت و در پرتو رشادت‌ها و از خودگذشتگی هایش، نام و آوازه جهانی یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در پرتو رشادت‌ها و از خودگذشتگی هایش، نام و آوازه‌اش جهانی شد، اما هرگز ادعایی نداشت و خادمی صادق و بی‌ادعا و سربازی جان برکف برای اسلام و ایران بود.

او افزود: شهید سلیمانی همواره خدا را در زندگی خود حس کرد و این اخلاص برایش برکت به ارمغان آورد.

حجت‌الاسلام نجیمی تصریح کرد: سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی به سبب فتح سخت‌ترین میدان‌های نبرد و نشان دادن رشادت‌های بی‌شمار در دوران دفاع مقدس، حل قائله‌های مختلف تامینی در داخل، رشادت‌های فرامرزی و ابتکارات نظامی و جانفشانی در نجات ملت سوریه و عراق و نقش داشتن در شکل گیری محور مقاومت در منطقه در قلب ملت‌ها جا داشت.

او، ولایتمداری و همراهی با امام (ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) را از دیگر ویژگی‌های شهید ذکر کرد و افزود: شهید سلیمانی از همان ابتدا ارادت قلبی به امام راحل داشت و تا آخر در تبعیت و اطاعت از رهبری ایستاد و به دنبال ادای تکلیف دینی خود به شهادت رسید.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد یادآور شد: شهادت مسیری است که انسان را به رضوان الهی می‌رساند، رمز جاودانگی و ماندگاری یک شهید فضائلی است که در وجود او قراردارد و انسان‌ها با هر تفکر و جایگاهی باشند در مقابل شهید و کسی که جان و مال خود را فدای آرمان‌ها و مردم کرده است سرتعظیم فرو می‌آورند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار