آزاد سازی اراضی ملی در زرین دشت

با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرین دشت ٣٥ هکتار از اراضی ملی منطقه بیماران زرین دشت از چنگال متصرفان خارج و به بیت المال بازگردانده شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مرتضی سلیمانی شیری رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زرین دشت،گفت: در پی تخریب و تصرف گسترده در اراضی ملی پلاک بیماران بخش ایزدخواست زرین دشت در سنوات گذشته و با پیگیری‌های مکرر قضایی در نهایت با دستور دادستان زرین دشت  این اراضی رفع تصرف و به دولت بازگردانده شد.

او، بیان کرد: با همکاری عوامل نیروی انتظامی و شهرداری شهر پیر مستحدثات و نهال‌های غرس شده تخریب و پس از جمع آوری ابزار و ادوات جرم از منطقه، متخلفان برای سیر مراحل قانونی به  مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

سلیمانی شیری با اشاره به ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده و نیز ارزش افزوده زمین تصریح کرد: سودجویان با هدف کسب منفعت به اراضی ملی دست اندازی می‌کنند که  در صورت تعدی به بیت المال، با خاطیان به شدت برخورد می شود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زرین با قدردانی از همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در حفاظت انفال شرکت در عملیات‌های رفع تصرف  این اراضی ادامه داد:  با متصرفان اراضی ملی در هر مقیاس و نقطه‌ از شهر زرین دشت برخورد قانونی می شود.

او، خواستار همکاری بیشتر مردم با منابع طبیعی برای جلوگیری از تصرف اراضی ملی شد و از آنان درخواست کرد تا در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف در این عرصه‌ها مراتب را به شماره تلفن ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار