علت قتل خانم ۵۵ ساله کبودرآهنگی در حال بررسی است

معاون اجتماعی پلیس استان همدان گفت: انگیزه قتل یک خانم ۵۵ ساله در شهرستان کبودرآهنگ در حال بررسی است.

حسین بشری معاون اجتماعی پلیس استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، از یک فقره درگیری در یکی از مناطق شهرستان کبودرآهنگ خبر داد و گفت: انگیزه قتل یک خانم ۵۵ ساله در شهرستان کبودرآهنگ در حال بررسی است.

او با اشاره به اعلام یک فقره درگیری در یکی از مناطق شهرستان کبودرآهنگ به فوریت‌های پلیسی در دو روز گذشته، افزود: بعداز اعلام این درگیری، بلافاصله مأموران شهرستان در محل حاضر و با پیکر بی جان یک خانم و یک مرد میانسال مواجه شدند.

او با بیان اینکه فرزند این خانواده مدعی شده است فرد قاتل وارد منزل آن‌ها شده و مادرش را به قتل رسانده است، بیان کرد: نامبرده با شنیدن صدای درگیری به کمک مادرش رفته و با زدن چند ضربه به قاتل او را مهار و با کمک همسایگان موضوع را به پلیس اطلاع داده است.

بشری افزود: قاتل در تحقیقات اولیه به ارتکاب قتل اعتراف و مدعی شده یک دستگاه موتورسیکلت به این خانواده فروخته و پول آنرا دریافت نکرده است و وقتی برای گرفتن وجه به درب منزل آن‌ها رفتم با این خانم درگیر و چند ضربه به او زدم و در همین حین پسر خانواده آمد و با من درگیر شد.

معاون اجتماعی پلیس استان همدان ابراز داشت: تحقیقات پلیس برای مشخص کردن علت و انگیزه دقیق این پرونده در حال بررسی است و گمانه زنی‌های مطرح شده مبنی بر سرقت فعلا تایید نمی‌شود. بدیهی است نتیجه بررسی فرضیات پلیس در ادامه  اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.