رکورد دار پرش طول بانوان:

حقوقی از فدراسیون دو و میدانی نمی‌گیرم/ در پیست نامناسب تمرین می‌کنم

رکورد دار پرش طول بانوان کشورمان درباره دغدغه‌های خود توضیحاتی را بیان کرد.

ریحانه مبینی رکورد دار پرش طول بانوان کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تمرینی خود اظهار کرد: تمرینات سخت و خوبی را پشت سر می‌گذارم. در واقع اولین سالی است که می‌توانم صبح و بعد از ظهر تمرین کنم، چون کلاس‌های دانشگاه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

رکورد دار پرش طول بانوان درباره اینکه دغدغه فعلی او چیست، گفت: همان دغدغه‌های حل نشده قبلی را دارم. از طرف فدراسیون دو و میدانی تاکنون حقوقی دریافت نکرده ام. البته شنیده ام که برخی از ورزشکاران حقوق دریافت می‌کنند. نمی‌دانم این اختلاف به خاطر چه موضوعی  است؟

مبینی درباره اینکه فدراسیون دو و میدانی اردوی آماده سازی را برای اکثر ورزشکاران تدارک دیده است گفت: من به خاطر شرایط درسی ام ترجیح می‌دهم که در شهر خودم باشم، اما با رئیس فدراسیون دو و میدانی صحبت کرده ام و او بیان کرده که هر زمان نیاز به اردو داشته باشم شرایط را برای من فراهم می‌کند. البته ۲ هفته پیش اردویی به مدت ۷ روز در خرم آباد داشتم.

قصد دارم رکورد مسابقات داخل سالن را بشکنم 

بانوی دونده کشورمان درباره برنامه اش برای مسابقات دو و میدانی داخل سالن بیان کرد: قصد دارم رکورد مسابقات داخل سالن را بشکنم. امیدوارم که ورودی مسابقات قهرمانی آسیا که سال دیگر برگزار می‌شود را کسب کنم.

مبینی درباره اینکه دفعه پیش اعلام کرده بود که پیست مناسب برای تمرین ندارد بیان کرد: پیست مجموعه ورزشی که در آنا تمرین می‌کنم مناسب نیست. در این مجموعه فقط لاین پرش طول را جدول کشیده اند. باید به کاشان بروم تا آنجا تمرینات خودم را انجام بدهم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار