حمایت از برنامه هایی که تولیدات داخلی را افزایش می دهد

استاندار کرمانشاه گفت: از هر برنامه‌ای که منجر به افزایش تولید داخلی و مبارزه با کالای قاچاق شود، حمایت می‌کنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند در هفتمین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، گفت: هدف از برخورد قاطع با کالا‌های قاچاق کمک به افزایش تولید  برای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال است، لذا دستگاه‌های ذیربط موظف به برخورد و مبارزه قاطع با پدیده قاچاق کالا هستند.

او بیان کرد: از یکسو باید تلاش کنیم که فضا برای تولید هر چه بیشتر کالا‌های داخلی فراهم شود و از سوی دیگر تلاش شود که زمینه برای ورود کالا‌های قاچاق که امنیت تولیدات داخلی را تهدید می‌کند، از بین برود، زیرا همه موظف به کمک برای افزایش تولید کالا‌های داخلی به منظور ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی کشور و استان هستیم.

استاندار کرمانشاه افزود: از انجام هرگونه اقدام و برنامه‌ای که در راستای کمک به افزایش تولیدکالا‌های ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا باشد، در استان دریغ نخواهیم کرد.

سعید قاسمی دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان نیز با ارائه گزارشی در خصوص بند "د" ماده ۲ قانون مصوب مجلس شورای اسلامی گفت: این قانون در راستای بررسی و ارزیابی کالا‌های قاچاق است که توسط ادارات ذیربط مانند گمرک و صمت اجرایی می‌شود.

او  با بیان اینکه قاچاق دام یکی از معضلات و مشکلات می‌باشد، افزود:  برای  مبارزه با قاچاق دام در استان اقدامات اثرگذار و گسترده‌ای صورت می‌گیرد و به باند‌های قاچاق دام ضربه‌های مهلکی وارد می‌شود و اخیراً نیز پنج باند مهم توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) مهندم و متلاشی شدند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار