امام جمعه قزوین:

سردار سلیمانی علمدار انقلاب است

امام جمعه قزوین گفت:سردار سلیمانی جزو شعائرالله و علمدار انقلاب است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی امام جمعه قزوین در برنامه زنده تلویزیونی سروش آسمانی گفت: سردار سلیمانی جزو شعائرالله است و مردم سیر و سلوک خدایی را در این شخصیت می‌بینند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: سردار سلیمانی علمدار انقلاب است و از خدای متعال می‌خواهیم که عمر ما را مثل این شهید عزیز کیفی قرار دهد و بعد سردار سلیمانی بتوانیم به گونه دیگری به دنیا نگاه کنیم.

او اضافه کرد: بیداری شب و شب زنده‌داری یک مسیر بسیار خوب برای کسب مقام محمود است. شخصیت‌هایی همچون امام راحل و سردار سلیمانی از این مسیر برای تقوا و رسیدن به جایگاه عظیم و تمدن‌سازی استفاده کردند. چطور سردار سلیمانی که یک سرباز دین است می‌تواند کشور‌های مستضعف را نجات ببخشد؟!

نماینده، ولی فقیه در استان اظهار کرد: نور جمال بندگان شایسته خدا به چشم دشمن هم می‌آید و دشمن در مقابل این بندگان احساس حقارت می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهدای مدافع حرم، اهل ذکر و نماز شب بودند و به جایگاهی رسیدند که دشمن به بزرگی و عظمت آن‌ها اعتراف کرد. اگر دشمن بتواند ایده‌ها، شک، تردیدها، دروغ‌ها و ترس‌هایی که ایجاد می‌کند را در وجود ما ببیند دشمن به هدف خود دست پیدا می‌کند.

امام جمعه قزوین در ادامه با اشاره به سالروز ۹ دی گفت: ۹ دی رفراندوم بزرگی بود که جمعیت عظیمی علیه فتنه‌گران خروشیدند، مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی رفراندومی علیه استکبار جهانی، غرب‌زدگی و بی‌دینی بود. آن‌هایی که به دنبال حرف‌های شیطانی رفراندوم هستند دنبال چه می‌گردند؟!

وی افزود: رفراندومی که از زبان غرب‌زدگان مطرح می‌شود شیپور شیطان و در راستای رفتار استکباری صهیونیستی است، رفراندوم دشمن یعنی مغازه‌ها و اموال عمومی مردم را به آتش بکشید و کشور را غارت کنید این نگاه با نگاه اسلامی مردم ما همخوانی ندارد.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به سالروز کشف حجاب و دین ستیزی رضاخانی گفت: مرحوم آیت‌الله شالی از قول میرزا هاشم قزوینی نقل می‌کند که از خود شیخ شنیدم که به من گفت، رضاخان ملعون از من پرسید، نظرت نسبت به اوضاع و احوال کشف حجاب و این اتفاقات چیست و من به رضاخان گفتم این کشف حجاب شر و فساد است و ریشه تو را می‌سوزاند، رضاخان در پاسخ من گفت، راست میگویی آقاشیخ، و همین اتفاق هم افتاد.

وی اظهار کرد: این روز‌ها شاهد اجرای طرح نجات بخش یک ملت در مقابله با کرونا یعنی طرح سردار سلیمانی هستیم، این یعنی همانگونه که وجود سردار سلیمانی در زمان حیاتش موجب خیر و برکت بود در پس از شهادتش نیز زمینه ساز نجات مردم از سختی و بیماری شده است.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: موفقیت دانشمندان ایرانی در تولید و آزمایش واکسن کرونا را تبریک می‌گوییم و از خداوند سپاس و شکرگزاری داریم که توفیق کشف واکسن این بیماری مهلک را به ما عطا کرد. اتفاقی که جهانیان را متحیر کرده و ایران را در کنار قدرت‌های بزرگ جهانی در این زمینه قرار داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.