۱۲۸ زندانی جرائم غیرعمد در کردستان آزاد شدند

مدیرکل زندان‌های کردستان گفت:امسال تاکنون ۱۲۸ زندانی جرائم غیرعمد با کمک مردم نیک اندیش کردستانی از زندان آزاد شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مراد فتحی مدیرکل زندان‌های کردستان با اشاره به آزادی ۱۲۸ زندانی جرائم غیرعمد در کردستان، گفت: مبلغ کمک‌های بلاعوض ستاد دیه برای آزادی این زندانی جرائم غیرعمد بیش از ۲۰ میلیارد ریال بوده است.

او اظهار داشت: در کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد نمی‌توان حمایت‌های شکات پرونده‌های آنان را نادیده گرفت چراکه آنان نیز در این مدت با گذشت بیش از ۱۵۴ میلیارد ریال از حق خود کمک شایانی به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کردند.

فتحی تعداد زندانیان جرائم غیرعمد استان را بیش از ۲۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: آزادی این تعداد زندانی نیازمند بیش از ۵۰ میلیارد تومان است.

مدیرکل زندان‌های کردستان یادآور شد: همزمان با ایام سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی یک جوان سقزی که نخواست به نام او در رسانه‌ها اشاره‌ای شود با پرداخت مبلغ بیش از ۶ میلیارد ریال، ۳۹ پرونده قضائی را مختومه و زمنیه آزادی ۱۹ نفر از مددجویان جرائم مالی زندان سقز را فراهم کرد.

او اضافه کرد: این جوان باغیرت سقزی که ساکن استان تهران است با حضور در زندان سقز و دیدار چهره به چهره با شکات پرونده‌های تعدادی از زندانیان جرائم مالی، همچون مددکاری دلسوز و مهربان عمل کرد و شاکیان نیز با مشاهده نیت پاک و خیرخواهانه این جوان برای کمک به آزادی زندانیان نیازمند، تصمیم به گذشت از مقداری از حق خود گرفتند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.