۴۳۷ نفر جذب دستگاه‌های اجرای اردبیل می‌شوند

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل گفت: با برگزاری آزمون استخدامی ۴۳۷ نفر جذب دستگاه‌های اجرایی در استان اردبیل می‌شوند.

داوود شایقی، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: سهم استان اردبیل در جذب نیروی برای دستگاه‌های اجرایی با برگزاری آزمون ۴۳۷ نفر است که در دستگاه‌های اجرایی استان به کار گرفته می‌شود.

او افزود: کل سهمیه استخدامی در نظر گرفته شده در این آزمون در سراسر کشور ۳۸ هزار و ۱۸۴ نفر برای ۸۱ دستگاه اجرایی و از ۲۴۰ رشته شغلی است که سهمیه استان اردبیل ۴۳۷ نفر برای ۱۳ دستگاه اجرایی است و بیشترین سهم از استخدامی‌های جدید استان به اداره کل آموزش و پرورش، استانداری و اداره کل بهزیستی تعلق دارد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل بیان کرد: اداره کل ثبت احوال، جهاد کشاورزی و پزشکی قانونی در ردیف بعدی قرار دارند و نتایج آزمون دوماه بعد اعلام می‌شود.

شایقی با بیان اینکه این آزمون در چهار شهرستان استان با تعداد ۹ هزار و ۸۲۷ نفر شرکت کننده برگزار شد افزود: ترکیب جنسی پذیرفته شدگان در این آزمون استخدامی بر اساس سهمیه‌های اختصاص یافته ۶۰ درصد برای مردان و ۴۰ درصد برای بانوان است.

او اظهار کرد: پذیرفته شدگان در آزمون پس از انجام مصاحبه و تعیین صلاحیت‌های عمومی از سال آینده جذب دستگاه اجرایی می‌شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.