سردار تنگسیری:

آماده دفاع از مرز‌های آبی کشور هستیم/ حضور بیگانگان در منطقه باید به پایان برسد

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت:رزمندگان نیروی دریایی سپاه از آمادگی کامل برای دفاع از مرز‌های آبی کشور برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه در بازدید از جزیره بوموسی گفت: باید برای در اختیار داشتن تجهیزات تولید داخل که محصول همت و تلاش دانشمندان جوان، متعهد و انقلابی وطنی و ملی است، شکرگزار خداوند باشیم.

سردار تنگسیری افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا، همه تجهیزات نظامی مورد استفاده در نیروی دریایی سپاه اعم از تجهیزات سطحی و زیر سطحی، پهپادها، شناورها، موشک‌های نقطه زن و سلاح‌های دیگر تولید داخل است و ما این موشک‌ها را زمانی وارد سازمان رزم کردیم که در اوج تحریم بودیم.

او با بیان اینکه رزمندگان دریادل نیروی دریایی سپاه از آمادگی کامل برای دفاع از مرز‌های آبی کشور و انجام هر گونه ماموریت ابلاغی برخوردار هستند، گفت: ما آمادگی امروز خود را مدیون دریادلانی هستیم که جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و در خلیج فارس، دریای عمان و آب‌های دوردست حضور یافته و با روحیه بالای انقلابی برای دفاع از ایران اسلامی و جهان اسلام آماده هستند.


بیشتر بخوانید


فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر باور و اعتماد موجود نسبت به توان و آمادگی کامل امروز نیروی دریایی سپاه افزود: در حوزه اشراف اطلاعاتی در وضعیت بسیار مطلوبی قرار گرفته ایم و دشمنان متخاصم فرامنطقه‌ای را هم در سطح، زیر سطح و بالای سطح رصد و رهگیری می‌کنیم و این یک دستاورد بزرگ است.

سردار تنگسیری گفت: امروز با تشکیل بسیج دریایی در دریای خزر، خلیج فارس و دریای عمان، و سازماندهی بیش از ۳۵ هزار نفر با بیش از ۱۶ هزار شناور سبک و سنگین در دریا و سواحل، امنیت پایدار مردم پایه ایجاد شده و بسیجیان دریایی با در اختیار داشتن تجهیزات مناسب آماده اجرای ماموریت در کوتاه‌ترین زمان ممکن در هر نقطه‌ای هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه امروز ایجاد امنیت در دریا بومی شده و این گامی بسیار موثر در ثبات و امنیت پایدار در سواحل و مرز‌های آبی است، افزود: ما قادر هستیم که امنیت دریایی و سواحل منطقه را با کمک کشور‌های حوزه خلیج فارس برقرار کنیم و حضور بیگانگان در منطقه که مخل امنیت و ایجاد فتنه و آتش افروزی است، در اسرع وقت باید به پایان برسد.

سردار تنگسیری گفت: این شدنی است، چرا که با همه کشور‌های اسلامی همسایه برادر دینی و مسلمان هستیم و با وحدت و اتحاد و برادری می‌توانیم امنیت منطقه خلیج فارس و دریای عمان را ایجاد کنیم.

او با اشاره به افتخار آفرینی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس گفت: به شجاعت مردان غیرتمندی که هشت سال در برابر دشمن ایستادگی کرده تا یک وجب از خاک میهن اسلامی جدا نشود، افتخار می‌کنیم و امروز هم نسل جدید این را اثبات کرده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.