معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام خبر داد؛

تقدیر از برندگان مسابقه نقاشی سردار دل‌ها در ایلام

سرهنگ یاسمی گفت: امروز و در اولین سالگرد از شهادت سپهبد قاسم سلیمانی از برندگان مسابقه نقاشی سردار دل‌ها در ایلام قدردانی شد.

سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت : به فرموده مقام معظم رهبری، شهید سلیمانی یک مکتب است و روش و سیره شهید سلیمانی می‌تواند برای هدایت باشد.

او افزود: برای آشنایی نسل جوان و آینده‌ساز ایران اسلامی با مکتب شهید سلیمانی، معاونت اجتماعی انتظامی استان ایلام مسابقه نقاشی را به عنوان سردار دل‌ها برگزار و در فضای مجازی برای شرکت کلیه عموم منتشر کرد.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه در بازه زمانی ۱۵ روزه، استقبال از این مسابقه بسیار خوب بود، گفت: در این مسابقه علاوه بر شرکت هم استانی‌های عزیز، از استان‌های همچون تهران و زابل نیز شرکت کرده بودند و دو نفر از آنان نیز برنده شدند.

او ادامه داد : صبح امروز با حضور نماینده، ولی فقیه و امام جمعه ایلام، فرمانده انتظامی استان، مدیران کل صدا و سیما و بنیاد شهید، ادارات درون و برون سازمانی، در سالن غدیر فرماندهی انتظامی استان ایلام از ۲ نفر از برندگان این مسابقه به نمایندگی قدردانی شد.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه در این مسابقه فرهنگی، ۱۹ اثر دریافت و با نظر کارشناسان ۵ نفر برنده شده‌اند گفت: با توجه به دوری مسافت تعدادی از برندگان (تهران و زابل)، آن‌ها می‌توانند از طریق ارتباط با ادمین کانال پلیس ایلام به نشانی http://sapp.ir/ilam۱۱۰ نحوه ارسال هدیه خود را اعلام فرمایند.

او با بیان اینکه برندگان فقط از طریق همان شماره‌ای که در مسابقه شرکت و نقاشی خود را ارسال کردند بایستی نحوه دریافت هدیه خود را اعلام کنند، گفت: برای اطلاع عموم، برندگان این مسابقه که به تعداد ۵ نفر هستند به شرح ذیل اعلام می‌شود.

۱-زهرا رحیمی فرزند مهدی ۱۵ ساله از ایلام

۲-محمد طا‌ها معصومی فرزند مصطفی ۱۳ ساله از ایلام

۳-ملیکا پودینه ۱۵ ساله از زابل

۴-هانا یاسمی فرزند غلامرضا ۱۰ ساله از ایلام شهرستان ایوان

۵-سارا آبای فیضی ۱۱ ساله از تهران

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.