محور‌های سند توسعه شهرستان بافق مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از پایه‌های اصلی رشد و توسعه شهرستان تربیت و توانمندسازی نیروی انسانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در نشست سند توسعه این شهرستان با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های سند توسعه شهرستان بافق شناسایی نیروی انسانی توانمند است، گفت: یکی از پایه‌های اصلی رشد و توسعه شهرستان تربیت و توانمندسازی نیروی انسانی است که نخستین رکن توانمندسازی، کسب و جمع آوری اطلاعات کافی و دقیق از نیروی‌های انسانی توانمند است.

در این نشست که به صورت ویدئو کنفرانس و ارتباط مستقیم با محسن صادقیان معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار یزد و مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد، سید مهدی طلایی مقدم فرماندار بافق با اشاره به اولویت‌های سند توسعه شهرستان، گفت: اولویت‌های شهرستان در  ۲۶ محور در حوزه عمرانی، فرهنگی، بهداشتی، صنایع جوار معدنی، نیروی انسانی وغیره متمرکز شده است.

او عمده موضوعات مورد بحث و بررسی را تاکید بر تسریع در روند احداث مجتمع فرهنگی- هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق و جذب اعتبارات لازم بیان کرد و خواستار اتمام و راه اندازی این پروژه تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰ شد.

طلایی مقدم با اشاره شروع به کار باند دوم محور بافق- کوشک – بهاباد ادامه داد: مقرر شد نشستی با حضور معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری، نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران بافق و بهاباد و معاون اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار تا تفاهم نامه و طرح اجرایی آن تایید و ابلاغ شود.

پیگیری احداث محور ارتباطی سیروس آباد، اجرای کنارگذر جنوبی شهرستان، پیگیری نقشه‌های اجرایی پژوهشسرای دانش آموزی آموزش و پرورش شهرستان، تکمیل زنجیره فولاد بافق و غیره از جمله مواردی بود که در این نشست مورد بررسی و تاکید عملیاتی شدن آن از سوی محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی و سید مهدی طلائی مقدم فرماندار شهرستان بافق، قرار گرفت.

جلسه سند توسعه شهرستان بافق با هدف بررسی اولویت‌های توسعه‌ای شهرستان و با حضور نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بافق، مدیر کل نوسازی استان، معاون راه اداره کل راه و شهرسازی، شهردار و شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان در سالن حاج شیخ محمد نقی بافقی فرمانداری برگزار شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار