کرونا بلای جان یک بوشهری دیگر شد

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با ثبت یک مورد فوتی دیگر مجموع جانباختگان کرونا در استان به ۸۴۰ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: اکنون ۷۵ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۴ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته بستری شده‌اند.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته هشت نفر از بیماران بستری در بخش‌های کرونایی با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد یک نفر به کرونا مبتلا بوده است.

کککک

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: یک آقای ۶۶ ساله ۱۰ دی، با سابقه بیماری دیابت و سکته مغزی بر اثر کرونا فوت کرده که امروز آزمایش او مثبت اعلام شده است.

 کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۲۰ نفر در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بستری هستند، ادامه داد: از این تعداد پنج نفر با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.


بیشتر بخوانید

کرونا امروز هیچ خانواده بوشهری را داغدار نکرد


او افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۷ هزار و ۵۲۳ مبتلا به این ویروس در استان بوشهر، شناسایی شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تعداد جانباختگان کرونا در استان به ۸۴۰  نفر رسیده است که از این تعداد ۸۳۳ نفر به طور قطع بر اثر کرونا فوت‍ کرده و هفت نفر مشکوک بوده‌اند.

بر اساس آمار وزارت بهداشت، استان بوشهر با ۶ روز بدون فوتی ناشی از کرونا از اول آذر تا ۱۰ دی‌، در رتبه دوم کشوری قرار گرفته است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.