بسته اخبار حوادث قزوین امروز سیزدهم دی ماه،

سارق ارز‌های دیجیتال در دام پلیس/دستگیری چند سارق خودرو

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سیزدهم دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، فرمانده انتظامی استان گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا و ارائه مرجوعه قضایی مبنی برسرقت ارز دیجیتال از وی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

سردار علی ابراهیمی افزود: شاکی در اظهارات خود عنوان داشت در شبکه اجتماعی تلگرام باشخصی که ادعا می‌کرد در زمینه ارز‌های دیجیتال فعالیت می‌کند، آشنا شده و پس از مدتی ایمیل شخصی و رمز عبور خود را در اختیار وی قرار داده است، ولی پس از گذشت چند روز دسترسی اش به ارز‌های دیجیتالی که درحساب داشته قطع شده است.

وی اضافه کرد: ماموران پس از بررسی مستندات موجود در پرونده و اقدامات فنی پلیسی، متهم را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش ارز‌های دیجیتال کشف شده برابر نظر کارشناسان، ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: شهروندان به هیچ عنوان درفضای مجازی به افراد ناشناس اعتماد نکنند و اطلاعات شخصی و اطلاعات حساب‌های مختلف خود را در اختیار افراد دیگر قرار ندهند.

شناسایی سارق خودرو در گشت زنی‌های انتظامی

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران گشت کلانتری ۱۳ باهنر هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سواری پراید مظنون شدند که با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس مشخص شد خودرو در چند روز گذشته از حوزه انتظامی استان گیلان سرقت شده است.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: راننده خودروی سرقتی بلافاصله پس از روئیت واحد گشت با افزایش سرعت قصد متواری شدن از محل را داشت که با سرعت عمل و هوشیاری ماموران خودرو متوقف و راننده دستگیر شد.

به گفته رئیس پلیس شهرستان قزوین، در بازرسی از خودرو تعدادی اموال سرقتی قطعات خودرو کشف شد.

دستگیری سارقان خودروی سرقتی در تاکستان

فرمانده انتظامی تاکستان گفت: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ درباره تردد یک دستگاه خودرو پراید سرقتی در محور همدان – قزوین، ماموران خودروی مورد نظر را در مسیر تاکستان – اقبالیه رویت و بلافاصله آن را متوقف و راننده و ۲ سرنشین آن را دستگیر کردند.

سرهنگ کورش عزیزی افزود: پس از استعلام صورت گرفته مشخص شد خودروی توقیف شده، سابقه سرقت از شهرستان ملارد را دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.