هم‌افزایی کمیته امداد با ۱۱ نهاد و سازمان دولتی و غیردولتی

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به هم‌افزایی کمیته امداد با ۱۱ نهاد و سازمان دولتی و غیردولتی در استان، گفت : طی این هم‌افزایی و تعاملات بیش از ۱۴ هزار و ۷۴۰ خانوار مددجو در استان از خدمات حمایتی، معیشتی و عمرانی بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : کمیته امداد باهدف ارائه خدمات وسیع‌تر به خانوار‌های مددجو با دیگر سازمان‌ها، ادارات و نهاد‌های دولتی و غیردولتی تعامل برقرار می‌کند.

او بابیان اینکه هم‌اکنون هم‌افزایی کمیته امداد با ۱۱سازمان و نهاد دولتی و غیردولتی در استان حاصل‌شده،گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج، مراکز نیکوکاری، مؤسسات مردم‌نهاد، مؤسسات خیریه، مساجد، هلال‌احمر، سازمان تبلیغات اسلامی، بهزیستی، نیروی انتظامی، مراکز بهداشت و فرمانداری‌ها از سازمان‌ها و نهاد‌هایی به شمار می‌روند که کمیته امداد با این سازمان‌ها هم‌افزایی و تعامل برقرار کرده است.

او ادامه داد: طی هم‌افزایی‌های صورت گرفته امسال به بیش از ۱۴ هزار و ۷۴۰ خانوار مددجو در استان خدمات حمایتی، معیشتی و عمرانی ارائه‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه افزود: تأمین مسکن و سرپناه، اعطای بسته‌های معیشتی و سبد‌های غذایی، لوازم‌خانگی و پوشاک، ارائه مشاوره‌های ضروری و اهدای کمک‌های نقدی از اصلی‌ترین خدمات ارائه‌شده به نیازمندان در قالب هم‌افزایی و تعامل با سایر سازمان‌ها و نهاد‌ها بوده است.

رخصی با تأکید بر اینکه خانوار‌های نیازمند با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند،گفت: سازمان‌ها، ادارات و نهاد‌های بیشتری به‌منظور رفع مشکلات پیشروی خانوار‌های مددجو با این نهاد تعامل و هم‌افزایی برقرار کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار