ویدئوی تازه منتشر شده از لحظه ترور شهید سلیمانی

یکی از کانال‌های خبری عراق فیلم تازه‌ای از لحظه حمله به خودروی شهید سلیمانی منتشر کرده است.

ویدئوی تازه منتشر شده از لحظه ترور شهید سلیمانیبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، کانال صابرین‌نیوز عراق، در نخستین سالروز شهادت فرماندهان مقاومت، شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، برای اولین بار، فیلم جدیدی از لحظه وقوع انفجار تروریستی علیه کاروان حامل این شهیدان والامقام در بزرگراه فرودگاه بغداد منتشر کرده است.

در توضیح این فیلم که به نظر می‌رسد از یک دوربین مداربسته ضبط شده، آمده است که در پی این انفجار، بالگرد‌های آپاچی آمریکا نیز اقدام به شلیک کردند.

 

 

 
 
انتهای پیام/
 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۰ ۱۵ دی ۱۳۹۹
باسلام.بنظرتون منتظرچندسال بمانیم؟چندسال غم وغصه سردارشهیدمان رابخوریم؟که انشاالله خداوندآمران وعاملان و....پس خداونددیگرآفریننده هایش راوسیله خوددرزمین نمیکند .بایدمنتظرباشیم خداوندخودش انتقام سردار را بگیرد. اگر انتقامش رابرآن دنیانگه داشت چه؟خون دربرابرخون
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۰۸ ۱۴ دی ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
انشاءالله آمرین و قاتلین و همه دستندرکاران این ترور ناجوانمردانه سردار دلها و یارانشان و همراهانشان با همین کمیت و کیفیت دقیق مهندسی شده نظامی قصاص شوند و به مجازات کیفریشان برسند تا به درک جهنم اسفل سافلین زباله دان تاریخ بشریت انداخته شوند انداخته شوند برای همیشه ابدیت .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۱۴ دی ۱۳۹۹
روحشان شاد ویادونامشان گرامی وراهشان پررهروباد .
آخرین اخبار