لیگ بسکتبال آمریکا NBA:

برد هیوستون در غیاب هاردن / شکست اورلند مجیک در شب دبل ووچویچ

رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آمریکا NBA بامداد امروز با برگزاری ۶ بازی پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا NBA بامداد امروز (یکشنبه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد.

در مهم‌ترین دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا، هیوستون مقابل کینگز قرار گرفت و موفق شد با نتیجه ۱۰۲ بر ۹۴ تیم ساکرامنتو کینگز را شکست دهد و دومین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌های بسکتبال آمریکا را تجربه کند. در این بازی هاردن غایب اصلی هیوستون بود.

در این دیدار جان وال با کسب ۲۸ امتیاز، ۴ ریباند و ۶ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود و در مقابل ده آرون فاکس با کسب ۲۳ امتیاز، ۲ ریباند و ۴ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش شد.

در دیگر دیدار مهم، بامداد امروز اوکلاهما سیتی تاندر به مصاف اورلندو مجیک رفت. در این دیدار اوکلاهما موفق شد با نتیجه ١۰۸ بر ۹۹ اورلندو مجیک را شکست دهد و دومین پیروزی خود را به دست آورد. در این دیدار نیکولا ووچویچ برای مجیک درخشید و دبل کرد، اما نتوانست مانع شکست تیمش شود.

نیکولا ووچویچ با کسب ۳۰ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۲ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل داریوس بزلی نیز با کسب ۱۹ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۲ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

نتیجه دیدار‌های لیگ بسکتبال آمریکا NBA:

ساکرامنتو کینگز ۹۴ - ۱۰۲ هیوستون راکتس
نیویورک نیکس ۱۰۶ - ١۰۲ ایندیانا پیسرز
اوکلاهما سیتی تاندر ۱۰۸ – ۹۹ اورلندو مجیک
فیلادلفیا ۱۲۷ - ۱۱۲ شارلوت هورنتس
آتلانتا هاکس ۹۱ – ۹۶ کلیولند کاوالیرز
تورنتو رپترز ۱۱۶ – ۱۲۰ نیو اورلینز پلیکانز


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار