پیام تسلیت امام جمعه شیراز در پی درگذشت آیت الله مصباح یزدی

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در پیامی درگذشت آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت الله لطف اله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در پیامی درگذشت آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت آیت الله دژکام در پی ارتحال آیت الله محمد تقی مصباح یزدی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
"أَوَلَمْ یَرَوْا أَنَّا نَأْتِی الْأَرْضَ نَنْقُصُهَا مِنْ أَطْرَافِهَا". سوره مبارکه رعد آیه ۴۱

ارتحال متفکر جهان اسلام و فقیه عالیقدر تشیع، حضرت آیت الله آقای حاج شیخ محمد تقی مصباح یزدی اعلی الله مقامه الشریف موجب تاثر و تالم خاطر اینجانب گردید.

هجرت الی الله آن فیلسوف متاله و فقیه متکلم، فراق عمار گونه‌ای است که مصداق اتم "إذا مات العالم ثُلم فی الإسلام ثَلمة لا یسدّها شیء" می‌باشد.

بینش سیاسی و منطق قوی ایشان در مبارزات قبل و بعد از انقلاب اسلامی و دفاع از حریم ولایت این عالم انقلابی به گونه‌ای بوده که همواره مورد خصومت و کینه توزی دشمنان داخلی و خارجی واقع شده است.

تحول در حوزه علمیه و تربیت عالمان متبحر در علوم انسانی خود منشاء خدمات و مجاهدت‌های چشمگیری است که باقیات الصالحات برای آن فقید سعید است.

رحلت آن استاد اخلاق را به حضرت، ولی عصر اروحنا له الفداء، رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی، علماء، روحانیون و بیت شریف و فرزندان معظم له تسلیت عرض نموده، علو درجات و رحمت واسعه الهی را برای ایشان و صبر و اجر برای جمیع بازماندگان از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.