رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی:

دانشجویان کاستی‌های دانشگاه علمی کاربردی را گزارش کنند

امید گفت: دانشجویان باید در خصوص کیفیت آموزش‌های مراکز علمی کاربردی خود مطالبه گر باشند و هرگونه کمی و کاستی را به سلسله مراتب دانشگاه گزارش کنند.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، در آیین اختتامیه اولین جشنواره فرهنگی هنری ایثار دانشجویی این دانشگاه ضمن گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، با اشاره به روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، گفت: مردم با بصیرت ایران، با تأسی از فرهنگ عاشورایی، حمایت خود را از مقام عظمای ولایت و وفاداری خود را به نظام مقدس اسلامی و ارزش‌های شهدای انقلاب به جهانیان نشان داد.

او در ادامه به فعالیت‌های مختلف آموزشی و فرهنگی سال‌های اخیر در دانشگاه جامع علمی کاربردی اشاره کرد و افزود: با هدف افزایش کیفیت در این دانشگاه طرح‌های سطح بندی مراکز آموزشی و پایش مدرسان به مرحله اجرا درآمد و اینک دانشگاه جامع علمی کاربردی در شرایط مناسبی برای پرورش دانشجویان مهارتی و ایجاد اشتغال در کشور است.


بیشتر بخوانید


امید ادامه داد: دانشگاه جامع علمی کاربردی برنامه‌های مناسبی برای علاقه‌مندان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و هنری دارد که برگزاری چنین جشنواره‌هایی مثل جشنواره قرآن و عترت، مسابقات ورزشی و تاکید بر فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری نمود‌های اصلی آن است.

او افزود: دانشجویان باید در خصوص کیفیت آموزش‌های مراکز علمی کاربردی خود مطالبه گر باشند و هرگونه کمی و کاستی را به سلسله مراتب دانشگاه یعنی مسئولان مرکز، مسئولان واحد استانی و مسئولان ستاد مرکزی این دانشگاه گزارش کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای انقلاب اسلامی ایران گفت: امیدوارم شاهد برگزاری چنین مراسمی در مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی باشیم، زیرا زنده نگه داشتن یاد شهدا و تقدیر از ایثارگران و خانواده‌های آنان از وظایف همه ما است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار