کشف ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال لپ تاپ قاچاق در خراسان جنوبی

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از یک اتوبوس مسافربری در شهرستان بیرجند، ۲۴ دستگاه لپ تاپ قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ شجاعی نسب معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس امنیت اقتصادی استان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در ایست و بازرسی علی آباد شهرستان بیرجند به یک اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی از خودرو، ۲۴ لپ تاپ خارجی قاچاق کشف کردند که کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ شجاعی نسب تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

کشف ۶۳۷ میلیون ریال کالای قاچاق در نهبندان


سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: مأموران ایست و بازرسی سهل آباد شهرستان نهبندان به منظور اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از خودرو، ۷۵ قطعه عروس هلندی و مقداری البسه خارجی قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی کالای مکشوفه بنا بر نظریه کارشناسان ۶۳۷ میلیون ریال برآورد شد.


بیشتر بخوانید



سرهنگ رحیمی تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با مجرمان و قاچاقچیان اظهار کرد: شهروندان می‌توانند با ارائه گزارش‌ها و اطلاعات خود از طریق تلفن ۱۱۰ به مراکز پلیس در افزایش امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه خود اثرگذار باشند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.