مدیرکل کمیته امداد استان ایلام:

داشتن علم و آگاهی باید از شاخصه‌های یک مدیر و کارمند باشد

موسی نژاد داشتن علم و آگاهی در کار‌ها را از شاخصه‌های یک مدیر و کارمند عنوان کرد و گفت: داشتن علم و آگاهی در هر کاری باعث خوب اجرا شدن آن کار می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قنبر موسی نژاد مدیر کل کمیته امداد استان ایلام در جمع کارکنان کمیته امداد شهرستان مهران با برشمردن برخی از شاخصه‌های انقلابی بودن و ارتباط با مردم از دیدگاه مقام معظم رهبری، گفت: داشتن رابطه خوب با خداوند و سپس با مردم یکی از شاخصه‌های مهم انقلابی بودن است.

او داشتن علم و آگاهی در کار‌ها را از دیگر شاخصه‌های یک مدیر و کارمند عنوان کردند و افزود: داشتن علم و آگاهی در هر کاری باعث خوب اجرا شدن آن کار می‌شود ضمن اینکه پی گیری هر کار تا حصول نتیجه نهایی باید همواره توسط هر مدیر و کارمندی مورد توجه قرار گیرد که البته ضعف در پی گیری امورات یکی از مشکلاتی است که گا‌ها وجود داشته و به کارکرد‌های یک مدیر آسیب می‌رساند.

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام داشتن انگیزه و علاقه به خدمت رسانی و مدارا کردن با مردم را از دیگر شاخصه‌های یک مدیر و کارمند برشمرد و ادامه داد: داشتن صبر و استقامت در برابر مشکلات از دیگر ویژگی‌هایی است که نداشتن آن باعث می‌شود نتوانیم به وظایف خودمان عمل کنیم.

موسی نژاد داشتن تحرک، نشاط و شادابی را از دیگر شاخصه‌ها عنوان کرد و افزود: این خصلت‌ها باید در فضای اداری و در روند خدمت رسانی به مردم ملموس باشد.

داشتن همت مجاهدانه و پشتکار در حین انجام وظایف، استفاده از ظرفیت‌های کارشناسی همکاران و نیز پایبندی به دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها از جمله دیگر مواردی بودند که مدیرکل کمیته امداد استان ایلام بر انجام آن‌ها تأکید داشتند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.