مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از توزیع چهار هزار بسته کمک مومنانه در مناطق حاشیه نشین کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  حجت الاسلام محمد صالحی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم توزیع کمک‌های مومنانه که در مسجد الزهرا (س) با اشاره به توزیع ۱۰ هزار بسته کمک مومنانه در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: یکی از کار‌های بسیار مهمی که در این طرح آغاز شده توزیع کمک‌های مومنانه بین اقشار آسیب دیده و محرومان است که امروز چهار هزار بسته معیشتی آماده و توزیع خواهد شد.

او با بیان اینکه ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان است، افزود: تاکنون ۶ هزار بسته توزیع شده و توزیع کمک‌های مومنانه تا پایان ایام فاطمیه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان دیگر اقدامات انجام گرفته، بیان کرد: توزیع هشت هزار پرس غذای گرم در بقاع متبرکه و توزیع گوشت گرم با ذبح ۱۴ رأس گوسفند و توزیع بین محرومان و حاشیه نشینان از دیگر اقدامات اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه است.

صالحی با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: ۴۵ محفل انس با قرآن کریم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و مسابقه کتاب خوانی با محوریت سردار دل‌ها برگزار شده است.

او یادآور شد: در طرح حاج قاسم سلیمانی ویزیت رایگان در مناطق محروم، اهدا لباس گرم و تأمین جهیزیه برای اقشار نیازمند و نذر خون انجام گرفته است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.