عضو کمیته فنی فوتسال:

سطح کیفی مسابقات لیگ فوتسال بسیار بالا است/ بازی‌های دوستانه تیم ملی طبق برنامه برگزار می‌شوند

شمس، عضو کمیته فنی فوتسال گفت: سطح کیفی بازی‌های لیگ فوتسال بسیار بالا است و این نوید را به ما می‌دهد که در آینده قطعا تیم ملی آماده‌ای خواهیم داشت.

حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی و عضو کمیته فنی فوتسال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کیفیت برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال بعد از گذشت ۴ هفته از این بازی‌ها اظهار کرد: سطح بازی‌های لیگ برتر امسال، فوق العاده بالا است. وقتی ۲ بازی سن ایچ ساوه با مس سونگون و گیتی پسند اصفهان با کراپ الوند قزوین را تماشا کردم، سطح بازی‌ها از نظر کیفیت را بسیار بالا ارزیابی کردم. سطح خوب بازی ها این نوید را به ما می‌دهد که در آینده قطعا تیم ملی آماده‌ای خواهیم داشت.


بیشتر بخوانید


عضو کمیته فنی فوتسال درباره این که کدام یک از تیم‌های لیگ برتری امسال، شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی دارند، بیان کرد: امسال تیم‌های سن ایچ ساوه، مس سونگون و گیتی پسند اصفهان از جمله تیم‌های بسیار خوب لیگ برتر هستند. تیم‌های فرش آرای مشهد و کراپ الوند قزوین هم از تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی در این فصل به شمار می‌روند. به نظر من این ۵ تیم امسال می‌توانند مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر باشند.

شمس افزود: به نکته‌ای باید توجه کرد و آن هم این است که اگر بازی‌های جام ملت‌ها لغو شوند، مسابقات لیگ در بهمن ماه تعطیل نمی شوند و بازی‌ها ادامه پیدا خواهند کرد. اول قرار بود نیم فصل اول لیگ برتر پنجم بهمن ماه به پایان برسد، اما اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی اعلام کند که جام ملت‌ها لغو شده است، بازی‌های لیگ برتر ادامه خواهند داشت.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال درباره لغو مسابقات جام ملت‌های آسیا، عنوان کرد: خبر‌ها حکایت از آن دارد که ظاهرا مسابقات جام ملت‌های آسیا و جام جهانی برگزار نخواهند شد. این ۲ خبر می‌توانند خیلی نگران کننده باشند. این احتمال وجود دارد که بازی‌های جام جهانی نیز لغو شوند. هرچند فیفا هنوز به صورت رسمی این خبر را تایید نکرده است، اما شواهد نشان می‌دهند بعد از آن که مسابقات فوتبال نوجوانان و جوانان لغو شدند، احتمالا رقابت های فوتسال هم برگزار نخواهند شد.


بیشتر بخوانید


شمس درباره تکلیف بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتسال در صورت لغو جام ملت های آسیا، خاطر نشان کرد: بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتسال طبق برنامه در ماه‌های بهمن و اسفند برگزار خواهند شد و کادر فنی تا زمانی که لغو مسابقات جام ملت‌های آسیا به صورت رسمی اعلام نشود، تصمیم دارد بازیکنان را برای حضور در این بازی‌ها آماده نگه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار