اجرای طرح شهید سلیمانی در یزد در قالب ۶۰ قرارگاه

جانشین سپاه الغدیر استان یزد گفت: طرح شهید سلیمانی در ۸۲۰ محله استان یزد اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ زارع کمالی،جانشین سپاه الغدیر استان یزد گفت: گام چهارم بسیج ملی در قالب طرح شهید سپهبد سلیمانی از اواخر آبان ماه همزمان با سراسر کشور طی توافق بین وزارت بهداشت و سازمان بسیج مستضعفین و با همکاری مردم و همه سازمان‌ها و نهاد‌های انقلابی آغاز شد و در سراسر استان در حال اجراست.

او از رصد و شناسایی اولیه به عنوان اولین تیم این طرح یاد کرد و افزود: با توجه به اینکه طرح شهید سلیمانی به شیوه محله و خانواده محور است، استان یزد به ۸۲۰ محله در قالب ۶۰ قرارگاه سازماندهی شده که تاکنون بیش از ۱۸ هزار خانواده توسط این تیم‌ها رصد و شناسایی شده اند.

جانشین سپاه الغدیر محور دوم را تیم‌های مراقبتی عنوان کرد و اظهار داشت: در این زمینه ۲۵۰ تن از سفیدپوشان عرصه سلامت در قالب ۹۱ تیم ساماندهی شده و تاکنون بیش از هزار و ۷۰۰ مورد مراقبت رایگان در منزل انجام داده اند.

زارع کمالی ادامه داد: محور سوم این طرح هم فعالیت بیش از ۱۰ هزار بسیجی در قالب ۶۵۰ تیم حمایتی است که در سه محور سلامت، معیشت و معنویت در حال ارائه خدمات به مردم هستند.

او پخش بیش از ۹۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی را از خدمات این تیم‌ها عنوان کرد و گفت: ۴۰ خدمت به نیت چهار هزار شهید در قالب دومین کنگره شهدای استان یزد و به یاد شهیدان محله در نظر گرفته شده است.

زارع کمالی تصریح کرد: محور چهارم هم تیم‌های بازرسی و نظارت است که ۳۲۰ نفر از بسیجیان در قالب ۱۴۰ تیم در راستای نظارت و آموزش و اقناع سازی مردم به ویژه اصناف در حال ارائه خدمت هستند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار