ملی پوش تیم فوتسال:

اخلاق مداری همیشه جزء سیاست‌های باشگاه مس سونگون بوده است

تقی زاده، ملی پوش تیم فوتسال مس سونگون گفت: قبل از انجام هر مسابقه در جلسه‌ای که با مدیرعامل باشگاه برگزار می‌کنیم، او همیشه برای ما از اخلاق مداری و روح پهلوانی صحبت می‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال، ۲ تیم مس سونگون و راگای تهران به مصاف هم رفتند  و در یکی از لحظات این مسابقه، سعید تقی زاده، بازیکن ملی پوش تیم فوتسال مس سونگون در موقعیت تک به تک با دروازه بان تیم راگای تهران قرار گرفت و در حالی که می‌توانست به راحتی دروازه این تیم را باز کند، اما به دلیل مصدومیت بازیکن تیم راگا تصمیم گرفت توپ را به بیرون زده تا بازیکن مصدوم مداوا شود.


بیشتر بخوانید


سعید تقی زاده، ملی پوش تیم فوتسال مس سونگون درباره این حرکت جوانمردانه اظهار کرد: کاری که من انجام داده‌ام به نظرم کار خاصی نبوده است و برحسب اخلاق ورزشی این عمل را انجام دادم. مطمئن باشید هر فردی جای من بود، قطعا همین کار را می‌کرد. دقیقا در همان لحظه بازی که توپ به سمت من آمد، بازیکن تیم راگا که فکر می‌کنم محمد کشاورز بود، روی زمین افتاد و من احساس کردم که او مصدوم شده است. در آن لحظه به موقعیت گلی که در اختیارم بود، هیچ توجهی نداشته و سریع توپ را به بیرون زدم تا بازیکن مصدوم مداوا شود.

ملی پوش تیم مس سونگون ادامه داد: ما قبل از انجام هر مسابقه در جلسه‌ای که با مدیرعامل باشگاه برگزار می‌کنیم، همیشه از اخلاق مداری و روح پهلوانی برای ما صحبت می‌کند. این جزء سیاست گذاری‌های باشگاه مس سونگون است. در هر صورت همان طور که گفتم هر بازیکنی در آن صحنه جای من بود، قطعا همین عمل را انجام می‌داد.


بیشتر بخوانید


گفتنی است این دومین حرکت جوانمردانه بازیکنان تیم فوتسال مس سونگون در ۴ هفته گذشته از مسابقات لیگ برتر فوتسال بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار