دومین برد شهدای بابلسر در لیگ ۲ فوتبال

شهدای بابلسر در هفته سوم لیگ دسته ۲ فوتبال کشور به پیروزی خانگی مقابل شاهین بندرعامری دست یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،شهدای بابلسر در هفته سوم لیگ دسته ۲ فوتبال کشور دیروز با ارائه یک بازی منطقی و حساب شده، با نتیجه ۲ بر صفر، نماینده استان بوشهر را در ورزشگاه سردار شهیدعلیزاده، شکست داد.

شاگردان حسین رحمانی که با حوصله فوتبال بازی می‌کردند، در دقیقه ۲۶ توسط سیداحد شفیعی کاپیتان و مدافع پیش تاخته خود بر روی ضربه کرنر به گل نخست رسیدند.

شفیعی پاس دریافتی از روی ضربه سر قاسم گرامی را با ضربه روی پا وارد دروازه شاهین بندرعامری کرد تا به رکورد ۲ گل زده در ۲ بازی دست یابد.

در ادامه بازی هم شاهینی‌ها چندین بار روی دروازه شهدای بابلسر خطرساز شدند که هر بار خط دفاعی هوشیار بابلسر با رهبری سیداحد شفیعی و یک گلر آماده و قبراق به نام رضا منصوری مانع دستیابی آن‌ها به گلزنی شدند.

بابلسری‌ها در دو بازی هنوز گلی دریافت نکرده اند و در عوض ۳ بار گلزنی کرده اند.

گل دوم شهدای بابلسر را قاسم گرامی مهاجم باتجربه این تیم با ضربه قیچی برگردان به زیبایی هرچه تمام‌تر از روی سانتر ارسالی از جناح چپ توسط ابراهیم عالی زاده به تور دروازه شاهین بندرعامری دوخت.

شهدای بابلسر با این برد، ۶ امتیازی شد و با یک بازی کمتر به جایگاه چهارم گروه دوم رقابت‌های لیگ ۲ فوتبال کشور صعود کرد.

تیم مس شهربابک با ۸ امتیاز صدرنشین گروه است و تیم‌های نفت امیدیه و نیروی زمینی تهران با ۷ امتیاز و اختلاف در تفاضل گل، رتبه دوم و سوم را در اختیار دارند.

نماینده فوتبال مازندران در هفته اول به دلیل آماده مدارک برابر سردار بوکان به میدان نرفت، ولی در هفته دوم هم میزبانش میلادمهر تهران را یک بر صفر شکست داد.

شهدای بابلسر در بازی عقب مانده هفته نخست مسابقات لیگ ۲ فوتبال کشور، شنبه ۲۰ دی ماه، میزبان سردار بوکان است که پیروزی در این بازی موجب صدرنشینی این تیم می‌شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار