رفع موانع تولید ۳۶ بنگاه اقتصادی در استان سمنان

رئیس سازمان صمت استان سمنان گفت: موانع تولید ۳۶ بنگاه اقتصادی در مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان سمنان بررسی و رفع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی تشنه دل رئیس سازمان صمت استان سمنان گفت: از زمان آغاز به کار مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان که از ابتدای آبان ماه سالجاری بوده است تا کنون مسایل ۳۶ واحد تولیدی استان در این مرکز بررسی شده است.

او تصریح کرد: این ۳۶ واحد تولیدی مربوط به بخش های مختلف صنعت ، معدن ، کشاورزی و گردشگری می باشند که مهمترین مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی این واحدها مربوط به امور زیربنایی ، بانکی و تسهیلات ، امور مالیاتی ، تامین اجتماعی ، عدم تخصیص کد گمرکی ، عدم واگذاری زمین و بدهی های مرتبط با برق و گاز بوده است که در حدود ۴۵ مصوبه به تصویب اعضای این مرکز رسیده است.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به رویه پیگیری مشکلات در این مرکز اظهار داشت: در صورت مراجعه ی حضوری متقاضیان به مرکز و یا طرح مشکل بصورت تلفنی ، همکاران مستقر در مرکز به قید فوریت به پیگیری مشکلات مطرح شده از طریق دستگاه های اجرایی مربوطه اقدام می کنند.

علی تشنه دل اضافه کرد: با پیگیری مشکلات مطرح شده در صورت لزوم با حضور نمایندگان معرفی شده از سوی دستگاه های عضو این مرکز پس از ارائه درخواست متقاضی ، حداکثر ظرف ۲۴ ساعت ، جلسه ای بمنظور بررسی مشکلات مطروحه تشکیل و مصوبات صادره بمنظور تصویب نهایی به جلسات اصلی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ارجاع می شود.

انتهای پیام / گ

 

برچسب ها: صنعت ، سرمایه گذاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار