درخشش عضو کانون پرورش فکری کردستان در مهرواره «دنیای ما زیباست»

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان گفت:عضو مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کردستان برگزیده مهرواره کشوری داستان‌نویسی «دنیای ما زیباست» شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سهیلا شیخی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان گفت:مهرواره داستان‌نویسی دنیای ما زیباست که فراخوان آن پاییز امسال از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک منتشر شده بود، با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

او افزود:اعضای کارگاه‌های ادبی کانون استان، در مهرواره داستان‌نویسی اصول پیمان‌نامه حقوق کودک با عنوان «دنیای ما زیباست» شرکت کردند، که در این میان هوناز حسینی عضو ادبی مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ سقز به مربیگری شب بو حسینی توانست برگزیده شود.

شیخی بیان کرد:مهرواره داستان‌نویسی «دنیای ما زیباست» بر اساس اصول ۵۴ گانه مفاد پیمان‌نامه‌ی حقوق کودک و باهدف آشنایی بیشتر و توجه دادن کودکان و نوجوانان، خانواده‌ها و مربیان آن‌ها به این موضوع‌ها، طراحی و پیشنهاد شده بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان گفت:شرکت‌کنندگان این مهراوره را سه گروه سنی ۱۱ سال به بالا (نونگاه)، ۱۵ سال به بالا (نوجوان) و ۱۸ تا ۲۲ سال (اعضای ارشد) تشکیل دادند که بر این اساس، ۱۲ نفر در گروه سنی «نونگاه»، ۴۷ نفر در گروه سنی «نوجوان» و ۹ نفر نیز از «اعضای ارشد» مراکز فرهنگی هنری کانون جزو برگزیدگان بودند.

شیخی گفت:آثار برگزیده این مهرواره به‌زودی در قالب کتابی منتشر و از اعضای برگزیده با اهدای جوایز و لوح سپاس تجلیل می‌شوند.

گفتنی است،در حال حاضر ۴۰ هزار کودک و نوجوان در سطح استان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند که در ۲۰ مرکز ثابت و چهار کتابخانه سیار روستایی آموزش می‌بینند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.