سیاست‌های سه‌گانه دولت در مواجهه با واحد‌های تولیدی کدام است؟

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه، یکی از سیاست‌های سه‌گانه دولت در مواجهه با واحد‌های تولیدی استان را حفظ وضعیت فعلی آن‌ها دانست .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه، یکی از سیاست‌های سه‌گانه دولت در مواجهه با واحد‌های تولیدی استان را حفظ وضعیت فعلی آن‌ها دانست و گفت : بعد از تلاش برای حل مشکلات این واحدها، تقویت و توسعه آن‌ها و سپس جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید را دنبال می‌کنیم.

او گفت : با وجود محدودیت‌های ناشی از کرونا و تعطیلی بسیاری از جلسات، اما به دلیل حمایت از واحد‌های تولیدی، جلسات ستاد تسهیل را تعطیل نشد و با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی آن را برگزار کردیم و ادامه هم خواهیم داد.

او افزود: با برگزاری مستمر این جلسات توانستیم بسیاری از مشکلات واحد‌های تولیدی را با بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی حل نماییم که رضایتمندی مدیران واحد‌های تولیدی را به دنبال داشت.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت کرمانشاه افزود: احیای واحد‌های تولیدی راکد و ارتقا توان تولید واحد‌های موجود به عنوان یک اولویت در سطح استان امسال دنبال می‌شود.

محسن دارابی گفت: ۱۹۳ واحد تولیدی راکد استان کرمانشاه در سال ۹۸ به واسطه برگزاری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید دوباره احیا و به چرخه تولید بازگشت.

او با بیان اینکه با فعال سازی این واحد‌ها یک هزار و ۷۸ نفر مشغول به کار شدند، گفت: از این تعداد، ۵۵ واحد صنعتی و معدنی، ۱۳۶ واحد کشاورزی و ۲ واحد نیز مربوط به بخش گردشگری بود.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کرمانشاه افزود: با اعطای سرمایه در گردش و اقدامات حمایتی از تعطیلی تعدادی از واحد‌های صنعتی جلوگیری و در مجموع سه هزار و ۳۳۹ مورد اشتغال در سطح استان حفظ شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.