پاشایی: در تمرینات هم نباید باخت/ فریب نتایج نساجی در بازی‌های قبلی را نمی‌خوریم

مربی تیم فوتبال پیکان درباره شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین پاشایی، مربی تیم فوتبال پیکان اظهار داشت: تیم نساجی باشگاه خوشنام و با سابقه‌ای است. نساجی بازیکنان خوب و با کیفیتی دارد و مربیان خوبی هم در این تیم کار می‌کنند. نباید فریب نتایج هفته‌های گذشته نساجی را بخوریم. بازی‌های نساجی را با دقت آنالیز کرده ایم و می‌دانیم که تیم حریف همیشه برای پیروزی وارد زمین می‌شود، اما هدف ما کسب ۳ امتیاز است و می‌خواهیم جایگاه خوبی به دست بیاوریم.

پاشایی درباره شکست‌های نساجی در ۳ هفته گذشته عنوان کرد: فریب بازی‌های قبلی نساجی را نمی‌خوریم. نساجی تنها در بازی با سپاهان شرایط خوبی نداشت، اما در سایر بازی‌ها عملکرد خوبی ارائه کرد.  

او در مورد شکست ناپذیری تارتار مقابل نساجی مازندران گفت: مکتب و فلسفه تارتار این است که در تمرینات هم نباید باخت و همیشه باید عملکرد خوبی به جا گذاشت.  ما هیچ شکستی مقابل نساجی نداشته ایم و امیدواریم در بازی فردا این موضوع با پیروزی تکرار شود.

پاشایی در مورد اعتراض باشگاه پیکان به برنامه ریزی لیگ و  تهدید این باشگاه مبنی بر حاضر نشدن در نشست‌های خبری گفت: اصلا بحث حاضر شدن یا حاضر نشدن در نشست‌های خبری مطرح نیست. به هر حال باشگاه پیکان بیشتر دنبال رعایت عدالت است. ابتدا باید نساجی با ماشین سازی بازی می‌کرد. به هر حال بازیکنان هر چه بیشتر بازی کنند، خسته‌تر می‌شوند و در این زمینه عدالت انجام نشد. ما مشکلی نداریم و بازی خواهیم کرد و برای کسب ۳ امتیاز هم می‌جنگیم. باید از مسئولان باشگاه، به ویژه محمدی تشکر کنیم که اجازه نداده دغدغه‌ای به غیر از مسائل فنی برای کادر فنی ایجاد شود. نباید انتظارات از پیکان بالا برود، اما تلاش می‌کنیم تا بهترین نتایج را برای باشگاه پیکان رقم بزنیم.


بیشتر بخوانید:


او در مورد انتخاب زیاری برای قضاوت بازی فردای تیمش برابر نساجی مازندران عنوان کرد: به هر حال کمیته داوران این تصمیم را گرفته است. او داور بزرگی است. امیدوارم هم ما و هم کادر داوری کمترین اشتباه را در بازی فردا داشته باشیم.

مربی پیکان  در پاسخ به این سوال که پیروز قربانی حرف‌های مهدی تارتار پس از دیدار برابر سایپا را عوام فریبانه توصیف کرده بود گفت: او از دوستان صمیمی من است و با هم به صورت تلفنی مشکلی باشد برطرف می‌کنیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار