معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام خبر داد؛

سرمایه گذاری ۹ میلیارد تومان برای ساخت مدرسه و درمانگاه در استان ایلام

نوذری گفت:با مشارکت کمیساریای عالی پناهندگان برای ساخت مدرسه و درمانگاه در استان ۹ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ صبح امروز دوشنبه ۱۵ دیماه با حضور نوذری معاون سیاسی و امنیتی استاندار، کرمی معاون امور عمرانی استاندار و مجموعه مسئولان استان آئین کلنگ زنی مجتمع ۱۲ کلاسه شهرک شهید کشوری برگزار شد.

نوذری معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در حاشیه این مراسم گفت: با پیگیری‌هایی که از طریق کمیساریای عالی پناهندگان انجام گرفت، توجه این نهاد برای مشارکت در ساخت درمانگاه و یک مجتمع ۱۲ کلاسه شهید کشوری جلب شد.

او با عنوان این مطلب که مجتمع آموزشی یک هزار و ۴۲۷ متر مربع زیربنا دارد، گفت: در این زمینه کمیساریای عالی پناهندگان سه میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان در احداث این فضای آموزشی مشارکت خواهد کرد و مابقی از اعتبارات ملی متقبل می‌شود و انشاءالله تا سال تحصیلی آینده به بهره برداری خواهد رسید.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در ادامه با اشاره به نشست‌هایی که با کمیساریای عالی انجام شده است بیان کرد: ساخت مدرسه و درمانگاه حاصل این رایزنی‌ها بود که فضای آموزشی امروز کلنگ زنی شد و برای ساخت درمانگاه نیز ۷۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است که کار آن نیز شروع شده است.

او در ادامه با عنوان این مطلب که مجموعا برای ساخت این دو پروژه مجموعا ۹ میلیاردتومان هزینه خواهد شد،افزود: هدف از ساخت این مجموعه‌ها علاوه بر خدمات دهی به اتباع خارجی مورد استفاده شهروندان عزیز منطقه نیر قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.