رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان:

شهروندان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند

شکرالله سلمان زاده گفت: برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا همه شهروندان باید همچنان با جدیت تفاهم نامه های بهداشتی را رعایت کنند .

شهروندان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنندبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،در نشست طرح شهید سلیمانی در مبارزه با بیماری کرونا عملکرد دستگاه های متولی در انجام وظایفشان بررسی و کاستی های آنان مورد مورد ارزیابی قرار گرفت .

همچنین دو موضوع نقاهت گاهها و کمک های معیشتی به خانواده های نیازمند مطرح و مقرر شد که دستگاههای متولی در این زمینه وظایف خود را به سرعت انجام دهند.

سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در این نشست گفت:  همه شهروندان همچنان با جدیت تفاهم نامه های بهداشتی را رعایت کنند چون در صورت هر گونه سهل انگاری شرایط  به سرعت تغییر می کند و رو به وخامت می رود.

زین العابدین موسوی  فرماندار ویژه آبادان هم با گله مند ی از برخی شرکت ها و نیز بانک های عامل در شهرستان آبادان گفت: شرکت های که در شهرستان فعالیت اقتصادی دارند و نیز بانک های عامل موظف به حضور فعال در مسئولیت های اجتماعی خود هستند  در غیر این صورت از طریق دادستان شهرستان آبادان  خواستار پیگیری  سهل انگاری  آنان می شویم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.