کلویی ژائو همچنان با «عشایر» جوایز سینمایی را درو می‌کند

کلویی ژائو سازنده فیلم «عشایر»، همچنان به موفقیت خود در کسب جوایز سینمایی ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، انجمن منتقدان فیلم کارولینای شمالی برندگان این دوره را اعلام کرد و فیلم «میناری» به عنوان بهترین فیلم آن انتخاب شد و اولین افتخار خود در فصل جوایز را دریافت کرد. این فیلم جوایز بهترین بازیگر نقش مکمل زن، بهترین فیلمنامه غیر اقتباسی و جایزه یادبود کن هانکه را کسب کرد.

کلویی ژائو سازنده فیلم «عشایر» نیز به موفقیت خود در کسب جوایز سینمایی ادامه داد و جایزه بهترین کارگردانی و همینطور بهترین فیلمنامه اقتباسی را از انجمن منتقدان فیلم کارولینای شمالی دریافت کرد.

ساشا بارون کوهن هم اولین جایزه خود را برای بازی در فیلم سینمایی «دادگاه شیکاگو ۷» ساخته آرون سورکین دریافت کرد. دلروی لیندو برای فیلم «۵ هم خون» و فرانسیس مک دورمند برای فیلم «عشایر» نیز به خاطر نقش آفرینی خود دو جایزه دیگر از این انجمن دریافت کردند.

فیلم «عشایر» همچنین جایزه بهترین فیلمبرداری را از انجمن منتقدان فیلم کارولینای شمالی دریافت کرد و در بخش بهترین موزیک هم انیمیشن «روح» موفق بود. «روح» از نگاه منتقدان این انجمن به عنوان بهترین انیمیشن سال نیز انتخاب شد. فیلم‌های «انگاشته» به کارگردانی کریستوفر نولان در بخش جلوه‌های ویژه و «ریک جانسون مرده است» در بخش مستند هم برگزیده شدند.

فیلم «یک دور دیگر» هم با بازی مد میکلسن جایزه بهترین فیلم خارجی زبان را از این انجمن دریافت کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار