۴ عملیات اطفای حریق با تلاش آتش نشانان اهوازی انجام شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۴ عملیات اطفای حریق با تلاش آتش نشانان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۴ عملیات مهار آتش و امداد و نجات طی دیروز گفت: ساعت ۲ و ۳۹ دقیقه بامداد با تماس تلفنی شهروندی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش سوزی خودرو پراید در کوی ملت منازل توانیر خیابان هفت اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه آتش نشانان به محض رسیدن به محل با استفاده از تجهیزات خاموش کننده شعله‌های حریق را مهار کردند، افزود: ساعاتی بعد آتش سوزی در طبقه بالا منزل مسکونی راس ساعت ۶ و ۲۷ دقیقه در بلوار پاسداران که به علت اتصال برق فن تهویه آشپزخانه رخ داده بود گزارش شد و منجر به خسارت اثاثیه و دودگرفتگی منزل شده بود با حضور به موقع آتش نشانان مهار گردید.

قنبری در ادامه به تخلیه دود ناشی از حریق از داخل ساختمان مسکونی با استفاده از دستگاه فن فشار مثبت اشاره کرد و اظهار داشت: مهار آتش سوزی مغازه تجاری ساعت ۱۰ و ۸ دقیقه در میدان تره بار الغدیر با تلاش آتش نشانان انجام شد، همچنین آتش نشانان حریق پارکینگ منزل مسکونی ساعت ۱۲ و ۶ دقیقه در کوی ملت خیابان اقبال ۲ را که به علت اتصال پمپ آب رخ داده بود، با استفاده از تجهیزات خاموش کننده مهار کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار