کلاهبرداری میلیاردی در اسفراین با ترفند فروش لاستیک

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری فردی که اقدام به کلاهبرداری در اسفراین با ترفند فروش لاستیک خودرو به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کرده بود، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ مجید یگانه پور فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت:در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی به بهانه فروش لاستیک خودرو از او کلاهبرداری کرده است موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ یگانه پور با اشاره به اینکه در این خصوص بلافاصله کارشناسان پلیس فتا با جدیت وارد عمل شدند، افزود:در بررسی‌های انجام شده مشخص می‌شود شاکی با ثبت آگهی خرید لاستیک خودرو در یکی از شبکه‌های اجتماعی با فردی که خود را فروشنده لاستیک معرفی کرده آشنا و بدون بررسی مبلغ پانصد و سی و هفت میلیون و پانصد هزار ریال را به حساب وی واریز می‌کند.


بیشتر بخوانید


 او  با اشاره به اینکه فردی که خود را فروشنده معرفی کرده بود به محض واریز وجه به حسابش از پاسخ دادن به شاکی امتناع می‌کند، عنوان کرد:با تلاش و سرعت عمل کارشناسان پلیس فتا مشخص می‌شود که متهم با سوء استفاده از کارت دیگران و پرداخت ۵ میلیون ریال کارت مورد نظر را اجاره و اقدام به دریافت این مبلغ از شاکی کرده است.

سرهنگ یگانه پور ادامه داد:کارشناسان در بررسی تراکنش‌های بانکی کارت مورد نظر دریافتند که مبالغ واریزی از طریق فروشگاه‌های متعددی در سطح استان تهران برداشت شده که خوشبختانه با تلاش به موقع کارشناسان پلیس فتا متهم با استفاده از تصاویر ضبط شده دوربین‌های مداربسته مستقر در محل‌های برداشت وجه شناسایی می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین  با بیان اینکه متهم  در یک عملیات غافلگیرانه  در یکی از شهر‌های شمالی کشور دستگیر و به مقر انتظامی منتقل می‌شود، عنوان کرد:در تحقیقات انجام شده مشخص شد که متهم تاکنون مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را با همین روش از تعدادی از شهروندان کلاهبرداری کرده است.

سرهنگ یگانه افزود: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.