سه دفتر خدمات گردشگری سلامت در آذربایجان‌شرقی مجوز گرفت

 سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی گفت: سه دفتر خدمات گردشگری سلامت در قالب دفتر خدمات مسافرتی در این استان مجوز فعالیت گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، بایرام زاده سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی گفت: دفاتر خدمات مسافرتی ضمن همکاری با مراکز درمانی داخل آذربایجان شرقی با شرکت‌های درمانی کشور‌های همسایه در حال همکاری هستند تا روند ورود و حضور گردشگران خارجی حوزه سلامت را تسهیل کنند.

او با اشاره ظرفیت‌های بالای پزشکی و تجهیزات بیمارستانی و درمانی آذربایجان شرقی گفت: در راستای تقویت ظرفیت گردشگری سلامت آذربایجان شرقی برای سه دفتر خدمات مسافرتی مجوز فعالیت در حوزه گردشگری سلامت صادر شد.

بایرام زاده گفت: یکی از انواع مختلف صنعت گردشگری، گردشگری سلامت است که آذربایجان‌شرقی ظرفیتی غنی در این حوزه دارد و گردشگران بسیاری از کشور‌های همسایه طی سال‌های گذشته با هدف دریافت خدمات درمانی به صورت مستمر به این استان و به مرکزیت تبریز سفر کرده‌اند.

او گفت: جمهوری آذربایجان، جمهوری خودمختار نخجوان، ترکیه، عراق و ارمنستان از جمله بازار‌های هدف آذربایجان شرقی در حوزه گردشگری سلامت هستند که با سرمایه‌گذاری در این کشور‌ها می‌توانیم زمینه ورود بیش‌ازپیش گردشگران سلامت را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار