ساکت: تیم‌های پرسپولیس و سپاهان از خانواده شاهین هستند

مدیر عامل تیم فوتبال سپاهان درباره دیدار این تیم مقابل پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

محمدرضا ساکت مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  عنوان کرد: با توجه به حضور تیم فوتبال سپاهان  در تهران پیش بینی شد که مراسم تکریم شهدای بزرگواری که در امامزاده صالح در تهران دفن هستند را داشته باشیم. البته علاقه‌مند بودیم که تمام بازیکنان نیز در این مراسم حضور داشته باشند، اما به جهت مراقبات و اینکه تیم نمی‌تواند از قرنطینه خارج شود این امر میسر نشد.

او ادامه داد: شب گذشته تمامی بازیکنان سپاهان پیراهن ویژه تیم ما را به یاد شهید فخری زاده امضاء کردند و امروز این پیراهن به خانواده این شهید بزرگوار تقدیم خواهد شد.

ساکت گفت: رسالت تمام باشگاه‌های ورزشی این است که یاد شهدای بزرگوار را به شکل ویژه زنده نگهدارند. ما در سفر‌های مختلفی که به شهر‌های دیگر داشتیم کار‌های فرهنگی ویژه‌ای را برای تکریم خانواده‌های شهدا و همچنین پیشکسوت‌های ورزش داشته باشیم.

ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره مسابقه امروز این تیم مقابل تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: این ۲ باشگاه از خانواده شاهین هستند، باشگاهی که مظهر اخلاق و بازی‌های جوانمردانه است.

او ادامه داد: امیدوارم در این بازی مهم که ۲ قطب فوتبال کشور انجام می‌دهند بازی خوب و جوانمردانه و  تماشاگر پسندی شاهد باشیم.

ساکت درباره شکایت ویلتموس عنوان کرد: به دلیل اینکه جزییات موضوع و پرونده را نمی‌دانم طبیعتا نمی‌توانم هیچ اظهار نظری درباره آن انجام دهم. ویلموتس در چند ماهه اول با انگیزه زیادی کار می‌کرد، اما با توجه به تحریم‌ها ظالمانه و پرداخت نشدن حقوقش، او  با فوتبال ما به مشکل خورد.

او ادامه داد: ما از فیفا گله داریم. فیفا بار‌ها اعلام کرده است که نباید تصمیمات سیاسی روی فوتبال اثر گذار باشد، امروز تمام باشگاه‌های ما مشکل ارزی دارند و کاری هم نمی‌توانند انجام دهند.

ساکت درباره سکوت فیفا در ارتباط با تحریم انتقال پول به کشورمان گفت: بار‌ها در جلسات مختلف با رئیس فیفا این مسئله را مطرح می‌کردیم و آن‌ها نیز عنوان می‌کردند که تلاش می کنند تا مسیری را برای این کار باز کنند، اما متاسفانه تا به حال این موضوع رخ نداده است.

ساکت درباره حضور علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: در حال حاضر بستر برای حضور  تمام چهره‌های دلسوز فوتبالی باز است و همه باید به این فرصت با دیدی مثبت  نگاه کنند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
س-ع-ا
۱۶:۳۸ ۱۶ دی ۱۳۹۹
به هیچ وجه حق ندارید این دو تیم بی ریشه وبی فرهنگ را به مکتب شاهین که بر اساس اخلاق و درس و ورزش بنا شده بچسبانید. تاریخ را تحریف نکنید. همزمان با فعالیت شاهین بزرگ پرسپولیس تیمی کوچک در دسته دو تهران بوده.
آخرین اخبار