ذوالفقارنسب: شانس پرسپولیس از سپاهان برای پیروزی در بازی امروز بیشتر است

کارشناس فوتبال کشورمان در رابطه با دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان صحبت‌هایی را بیان کرد.

بیژن ذوالفقارنسب کارشناس فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با دیدار امروز تیم های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان بیان کرد:  پرسپولیس ۲  بازیکن خوب خود را از دست داده است و در حال حاضر بازیکنان جوانی در این تیم که حضور دارند راندمان مشخصی ندارند. اما به طور کلی اگر آن ها بتوانند شرایط را برنامه ریزی و مدیریت کنند و روند خوبی را داشته باشند می‌توانند در گلزنی نیز بهترین نتیجه را بگیرند.

او ادامه داد: از آن جایی که پرسپولیس در چند دیدار گذشته خود نتیجه خوبی نگرفته، قطعا برای کسب سه امتیاز وارد میدان خواهد شد.

ذوالفقارنسب همچنین درباره تقابل دروازه‌های تیم سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: به طور کلی نمی‌توان پیش بینی کرد، اما از آن جایی که بازی در تهران برگزار می شود و تیم پرسپولیس به دنبال برد پیش از بازی مقابل استقلال است پس با تمام توان خود رو در روی سپاهان قرار می گیرد.


بیشتر بخوانید


او درباره روحیه بازیکنان پرسپولیس بعد از  ۲ تساوی متوالی گفت: فکر نمی‌کنم که این موضوع در روحیه آنان تاثیر بگذارد، زیرا همگی بازیکنان حرفه‌ای هستند و مدیریت قوی دارند و در اصل می‌توانیم بگوییم که انگیزه بیشتری نیز برای این بازی دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار