خون سردار دل‌ها به عنوان موتور محرکه همه آزادگان دنیا عمل خواهد کرد

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش گفت: سردار سلیمانی عاشقانه خانواده‌های شهدا را تکریم می‌کرد.

 به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،امیر فرهاد آریانفر در نشست خبری که ظهر امروز به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت سردار جبهه مقاومت «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» و دهه بصیرت در سالن جلسات قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش برگزار شد گفت: ظهور پر برکت انقلاب اسلامی بدون وابستگی به ۲ گروه شرق و غرب، به رهبری حضرت امام خمینی (ره) با شعار «نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی» بود.

او با اشاره به هجمه‌های دشمن در آشوب‌های داخلی و تحمیل جنگ هشت ساله بر ملت ایران، افزود: با همکاری و همراهی ارتش، سپاه و بسیج و سایر قوای نظامی، جمهوری اسلامی موفق به عبور از همه بحران‌هایی که برای این انقلاب ساختند شد.

فرمانده قرارگاه غرب ارتش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، گفت: جا دارد یادی کنیم از دلاور مردان شهیدی، چون شهید همت، شهید ستاری، شهید باکری و کلیه شهدای دفاع مقدس که جان خود را فدا کردند تا به آب و خاک و مردم بی دفاع آسیبی نرسد.

آریانفر بیان کرد: استکبار جهانی با هدف دستیابی به ثروت‌های خدادادی و جغرافیای بی نظیر ایران اسلامی از ابتدای انقلاب به دنبال توطئه سازی علیه انقلاب بود و با پیروزی گفتمان انقلاب اسلامی امیدهایش قطع شد و به توطئه افکنی روی آورد.

او با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، گفت: «جنگ دانشگاه بود و مردان بزرگی در این دانشگاه پرورش یافتند»، امروز جمهوری اسلامی درحوزه هوا فضا، ساخت هواپیما، ساخت زیردریایی، موشک‌های بالستیک و …در دنیا حرفی برای گفتن دارد و در منطقه حرف اول را می‌زدند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش در وصف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: این بزرگ‌مرد تاریخ عاشقانه و خالصانه خانواده معظم شهدا را تکریم می‌کرد، بار‌ها و بار‌ها به مرز شهادت نزدیک شد، خداوند حافظ ایشان بود تا جایگاه این عزیز را بزرگ‌تر کند، حاج قاسم عملیات‌های زیادی را در سوریه، عراق و یمن انجام داد و توانست کلیه طرح‌ها و عملیات‌های دشمن را خنثی کند.

امیر آریانفر گفت: نیرو‌های مسلح ایران امروز وسعتش به وسعت جغرافیای دنیا است و فقط ما ارتشیان ارتش مقاومت نیستیم، همه مردم آزاده جهان با ارادت خاصی که به سردار دل‌ها داشتند خودشان را جزئی از این ارتش می‌دانند.

او با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص «مکتب سلیمانی»، افزود: خون سردار دل‌ها به عنوان موتور محرکه همه آزادگان دنیا عمل خواهد کرد.



انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار