مشاور امنیت ملی پیشین دونالد ترامپ مدعی شد در روز سوم ماه نوامبر انتخاباتی آزاد، عادلانه و شفاف در آمریکا برگزار نشد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، مایکل فلین، مشاور امنیت ملی پیشین دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سخنانی در جمع حامیان ترامپ گفت در روز سوم ماه نوامبر انتخاباتی آزاد، عادلانه و شفاف در آمریکا برگزار نشد.

او گفت: ما به عنوان شهروندان آمریکایی نباید این موضوع را بپذیریم. ما نباید این موضوع را بپذیریم. ما ایالت به ایالت تلاش کردیم. در برخی از این ایالت‌ها ما شاهد آرای بودیم که دفن شدند. این اتفاق در گریتزبرگ و پیتزبورگ و همچنین در نورماندی روی داد. آمریکایی‌ها جانشان را برای این کشور از دست دادند، آن‌ها برای برگزاری یک انتخابات آزاد و عادلانه و شفاف جانشان را از دست دادند، اما ما در حال حاضر، شاهد یک انتخابات آزاد و عادلانه و شفاف در روز سوم ماه نوامبر نبوده ایم.

مشاور پیشین ترامپ افزود: کل جهان این را می‌داند. همه در این کشور این موضوع را می‌دانند که چه کسی در روز سوم ماه نوامبر در انتخابات به پیروزی رسید. چه کسی در انتخابات سوم ماه نوامبر پیروز شد؟ دونالد ترامپ.

فلین همچنین گفت: واشنگتن دی سی فراموش کرده است که یک میهن پرست آمریکایی بودن چه معنایی دارد. آن‌ها فراموش کرده اند برای چه کسانی تلاش می‌کنند. آن‌ها باید برای ما یعنی مردم تلاش کنند.

او خاطرنشان کرد: اعضای کنگره و اعضای مجلس نمایندگان آمریکا و همچنین اعضای سنای آمریکا، شما‌هایی که امشب احساس می‌کنید ضعیف شده اید، شما‌هایی که ناراحت هستید باید امیدوار باشید، زیرا فردا ما مردم در اینجا بار دیگر جمع خواهیم شد و خواهیم گفت دروغ را نمی‌پذیریم. ما دروغ را نمی‌پذیریم.

مشاور امنیت ملی پیشین کاخ سفید گفت: ما همان‌هایی هستیم که تصمیم گرفتیم. ما همان‌هایی هستیم که تصمیم خواهیم گرفت. مسیر رو به جلوست. آمریکا رو به جلو حرکت خواهد کرد قطع نظر از این که حزب جمهوری خواه یا دموکرات در این کشور بر سر کار خواهد بود. این حزب مردم است.

جورج پاپادوپولوس از مشاوران سابق دونالد ترامپ هم در این تجمع در سخنانی گفت: همه ما می‌دانیم که دو حزب در این کشور وجود دارد، خیانتکاران و میهن پرستان و آن‌ها اکنون در حال نشان دادن خود هستند.

او همچنین گفت: ۱۳ سناتور با تأیید آرای الکترال کالج درباره این انتخابات مملو از تقلب مخالفت خواهند کرد. ما نباید نام آن‌ها و شجاعتشان را فراموش کنیم، اما ما در عین نمی‌توانیم خیانتکاران را نیز فراموش کنیم که تصمیم گرفتند علیه این روند رأی ندهند. حق با رئیس جمهور است که می‌گوید تحت محاصره قرار گرفته است.

فلین از جمله افرادی است که اخیرا مشمول عفو دونالد ترامپ قرار گرفته است.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار