واریز سود سالانه سهام عدالت برای ثبت نام کنندگان در سامانه سجام

سرپرست تالار بورس منطقه‌ای کرمانشاه گفت: سود سالانه سهام عدالت به شماره حساب ثبت نام کنندگان اعلام شده در سامانه سجام واریز می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد بهمن سرپرست تالار بورس منطقه‌ای کرمانشاه با اعلام اینکه سود سالانه سهام عدالت بعد از برگزاری مجمع تقسیم سود، به شماره حساب اعلام شده در سامانه سجام واریز می‌شود لذا از افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند خواست هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام در سامانه سجام اقدام کنند.

او گفت : واگذاری سهام عدالت از خرداد ماه سال ۱۳۹۹ با ابلاغ مقام معظم رهبری آغاز شد و در این بازه زمانی سهامداران سهام عدالت می‌توانستند با مراجعه به سامانه sahamedalat.ir نسبت به انتخاب روش مستقیم یا غیرمستقیم برای مدیریت سهام خود اقدام کنند.

بهمن افزود: در روش مستقیم سهامداران به صورت مستقیم مدیریت سبد سهام خود را که شامل ۳۶ شرکت بورسی و فرابورسی و ۹ شرکت غیربورسی است را عهده دار هستند و این افراد می‌­توانند به دلخواه ۶۰ درصد از سهام خود از این شرکت­‌ها را به فروش برسانند.

او افزود: افرادی که نسبت به فروش سهام خود اقدام نکرده‌­اند و یا دارندگان ۴۰ درصد باقی مانده از سهام به عنوان سهامدار شرکت‌­ها محسوب شده و سود هر شرکت بعد از برگزاری مجامع شرکت ­ها به حسابشان واریز می­ شود.

سرپرست تالار بورس منطقه‌ای کرمانشاه ادامه داد: از امتیازات مربوط به افزایش سرمایه شرکت و سهام جایزه نیز می‌­توانند استفاده نماید و از این رو توصیه می‌شود این افراد برای برخورداری از امتیازات این روش در سامانه سجام ثبت نام نمایند.

بهمن افزود: در روش غیرمستقیم به سهامداران سهام شرکت سرمایه گذاری استان کرمانشاه تعلق می‌­گیرد که باتوجه به مبلغ اولیه سهام عدالت سهما تخصیص یافته متفاوت می‌­باشد.

سرپرست تالار بورس منطقه‌ای کرمانشاه ادامه داد: این افراد نیز می‌­توانند با مراجعه به سامانه سجام و احراز هویت و همچنین دریافت کُد بورسی نسبت به فروش ۶۰ درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه با نماد وسکرشا اقدام نمایند.

او افزود: دارندگان سهام عدالت می‌توانند با مراجعه به سامانه Sejam.ir قسمت مراکز ثبت نام و احراز هویت رایگان سجام در منزل نسبت به ثبت نام به صورت رایگان اقدام نمایند تا از مزایای سهام خود بهره‌مند شوند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
امیدوارم
آخرین اخبار