شلیک موشک الماس از پهپاد ابابیل و انهدام اهداف سطحی

در ادامه مرحله نهایی تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش، پهپاد‌های ابابیل نیروی زمینی ارتش مجهز به موشک‌های هوابه‌زمین و نقطه‌زن الماس با موفقیت اهداف سطحی خود را مورد اصابت قرار دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، موشک الماس که توسط متخصصان و دانشمندان جوان کشورمان طراحی و تولید شده قادر است اهداف زمینی را با دقت بسیار زیاد مورد اصابت قرار دهد.

امیر سید محمود موسوی معاون عملیات ارتش با بیان اینکه افزایش قدرت و دقت آتش در سامانه‌های پهپادی از جمله اقداماتی است که همواره در دستور کار ارتش قرار داشته، عنوان کرد: طی سال‌های گذشته با تلاش متخصصان جوان و دانشمندان مان در ارتش و وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح تسلیحات هوشمند برای پهپاد‌ها طراحی و تولید شده که در تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش بخشی از این تسلیحات مورد تست و ارزیابی قرار گرفته است.

دریادار موسوی تاکید کرد: بخشی از تجهیزات و تسلیحات بومی نیز که اخیرا طراحی و تولید شده است نیز در این رزمایش مورد بهره‌برداری قرار گرفت که به دلیل طبقه‌بندی و ملاحظات محرمانگی فناوری‌های بکار گرفته شده در این تسلیحات، در وقت مقتضی ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن‌ها به سمع و نظر ملت شریف خواهد رسید.

امیر موسوی با بیان اینکه این تمرینات منطبق با صحنه‌های نبرد و در شرایط کاملا رزمی انجام می‌شود، تاکید کرد: با تکیه بر دانش جوانان مبتکر و مدیریت جهادی در ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز توان پهپادی ارتش نقطه امیدی برای مردم و عامل هراس دشمنان ایران اسلامی است.

انتهای پیام / گ 

برچسب ها: ارتش ، رزمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار