خواجه حسنی: فقط به سکو رفتن در لیگ تکواندو فکر می‌کنیم

سرپرست تیم تکواندوی مس کرمان گفت: با هزینه‌هایی که باشگاه ما برای لیگ امسال کرده است، فقط سکونشینی راضی مان می‌کند.

سلمان خواجه حسنی، سرپرست تیم تکواندوی مس کرمان در گفت‌وگو  با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شروع مسابقات فصل جدید لیگ برتر بیان کرد: با وجود تلاش‌هایی که برای جذب فرزان عاشورزاده داشتیم، نتوانستیم بودجه لازم را برای جذب این بازیکن فراهم کنیم، بنابراین تیممان را برای لیگ تکواندوی امسال بسته ایم. به هر حال جای عاشورزاده قرار نیست بازیکنی جذب کنیم، اما از نظر روانی حضور او می‌توانست به بازیکنانمان در لیگ امسال کمک کند.

خواجه حسنی درباره هدف این تیم در لیگ امسال عنوان کرد: با توجه به هزینه‌هایی که  برای لیگ کرده ایم تنها به نتیجه گرفتن فکر می‌کنیم و در نظر داریم تا با نفراتمان روی سکو برویم. کادرمان همان هنوز نفرات قبلی است و تغییراتی نداده ایم. در نظر داریم با تفکرات کادر فنی و برنامه‌هایی که داریم به هدفمان برسیم.  

او در پاسخ به این سوال که تیمش متحمل هزینه‌های اضافی به دلیل رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به واسطه شیوه ویروس کرونا شده است یا خیر، اظهار کرد: درباره تیم‌های دیگر نمی‌دانم، اما ما از نظر مالی مشکلی نداریم و برآورد‌های لازم را برای حضور در لیگ کرده ایم و به همه موارد از جمله قرنطینه اصولی تیم هم فکر کرده ایم. با این حال تیم ما راغب بود تا تعداد هفته‌های برگزاری لیگ افرایش پیدا کند که محقق نشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار